تحویل برگه های رای و تعرفه به حوزه انتخابیه تربت حیدریه

فرماندار تربت حیدریه گفت : ۲۶۰ هزار برگ رای و تعرفه از وزارت کشور تحویل حوزه انتخابیه تربت حیدریه شده و کمبودی نسبت به این قضیه نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه هیچ تغییری در شعب اخذ رای بوجود نیامده،گفت : ۲۵۷ شعب اخذ رای در سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه آماده برگزاری انتخابات است که از این تعداد ۱۶۸ شعب اخذ رای در چهار بخش مرکزی، رخ، کدکن و بایگ در تربت حیدریه مستقر می شوند.

وی ميانگين مشاركت مردم در دور اول انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابیه تربت حیدریه ۷۵ درصد بوده است.و اظهار داشت : حوزه انتخابيه تربت حيدريه، زاوه و مه ولات داراي يك كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است كه در دور نخست انتخابات 25 نفر بر سر تصاحب آن به رقابت پرداختند و دو نامزد حائز بيشترين آرا به مرحله دوم راه يافتند.

حوزه انتخابیه تربت حیدریه با جمعیت ۳۵۰ هزار نفری و حدود ۲۳۰ هزار واجد الشرایط رای؛ شامل شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه است که اکنون دو کاندیدای جبهه اصولگرایان و اعتدال برای تنها کرسی نمایندگی مجلس با هم به رقابت می پردازند.

مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، جمعه 10 ارديبهشت ماه در تربت حیدریه تنها شهرستان استان خراسان رضوی راه یافته به مرحله دوم برگزار مي شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار