پیشنهاد کارگردان «یتیم خانه ایران» برای نمایشگاه بین‌المللی كتاب

رمان «رسم دلبری» بسیار رمان پركشش و پر مفهومی است و خواننده را كاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالقاسم طالبی كارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با "پایگاه مركز اسناد انقلاب اسلامی" در مورد پیشنهاداتش برای نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران گفت: یكی از بهترین كتاب‌هایی كه توسط مركز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده كتاب "نظام سیاسی و دولت مطلوب در اندیشه سیاسی شیخ مفید، سیدمرتضی و شیخ طوسی" كه توسط علی خالقی، محمود شفیعی و سیدمحمدرضا موسویان تالیف شده است كه به نظر من این كتاب بسیار اثر پر مغز و جالبی است.
 
وی كتاب "رسم دلبری" تالیف محمدمهدی زیدآبادی نژاد و علی افاضاتی را به مردم پیشنهاد كرده و درمورد این رمان گفت: كتاب دیگری كه به نظرم مفید است رمان "رسم دلبری" است كه بسیار رمان پركشش و پر مفهومی است و خواننده را كاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. یكی از ویژگی‌های این كتاب این است كه خواننده را با شرایط تاریخی خودش آشنا می‌كند. به نظر من این كتاب حتی زمینه تبدیل شدن به فیلم را هم دارد. 
 
كارگردان فیلم "قلاده‌های طلا" همچنین با اشاره به اینكه در فیلم قلاده‌های طلا از آثار مركز اسناد انقلاب اسلامی استفاده كردم، اظهار داشت: من در فیلم قلاده‌های طلا از كتاب‌های مركز اسناد انقلاب اسلامی به خصوص از كتاب "شورش اشرافیت بر جمهوریت" نوشته حمیدرضا اسماعیلی نیز استفاده كردم كه واقعا كتاب خوبی است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار