تماشاگران استقلال صدایشان در نیامد!

یعقوبی: هواداران پرسپولیسی به زمین ریختند و صندلی ها را شکستند

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: هوادارانمان هیچ کاری نکردند و سبب تمامی این اتفاقات طرفداران پرسپولیس هستند.

یعقوبی: هواداران پرسپولیسی به زمین ریختند و صندلی ها را شکستندکارون یعقوبی، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سقوط تیمش به لیگ دسته یک اظهارکرد: ما از مدت‎ها پیش می‎دانستیم که تیم با این اوضاع سقوط خواهد کرد و از مدت‎ها پیش نیز مصاحبه کردم و گفتم من در حال آماده‎سازی تیم برای فصل آینده هستم تا به راحتی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کنیم که به این هدفمان نیز رسیدیم.

وی افزود: در نیم‌فصل اول بازیکنان بزرگی در تیم ما بودند ولی در کل 6 امتیاز کسب کردیم و دلیل آن نیز جنگ و جدال‎ها و اعتصاباتی بود که در تیم اتفاق می‎افتاد. باشگاه پولی نداشت تا به آن بازیکنان بزرگ بدهد و آن‌ها نیز اعتصاب می‎کردند و این موضوع سبب شد تا در نیم فصل ذوم از بازیکنان جوانمان استفاده کنیم.

مدیرعامل استقلال در باره اینکه آیا استقلال در سه بازی تشریفاتی پایانی در لیگ برتر با تمام قوا به مدان خواهد رفت نیز گفت: ما با تمام وجود بازی خواهیم کرد چرا که این جوانان قصد دارند خودشان را نشان دهند و برای حیثیت این تیم نیز که شده با تمام توان به دیدارهای آینده پا خواهیم گذاشت. با وجود این، برنامه‎ریزی ما قطعاً برای فصل آتی لیگ دسته یک خواهد بود.

وی درباره اظهارات طالقانی مبنی بر مقصر بودن باشگاه و هواداران استقلال اهواز گفت: تمامی مردم از تلویزیون هایشان مشاهده کردند که هواداران پرسپولیس به زمین بازی رفتند و سبب جلوگیری از ادامه بازی شدند. هوادارانمان روبرو جایگاه نشسته بودند و حتی صدایشان هم درنیامد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پایان گفت: اگر عکس و فیلم ها نشان دهد که هواداران ما مقصر هستند، تمامی خسارات ورزشگاه را پرداخت خواهیم کرد اما اگر پرسپولیسی ها مقصر بودند ، آن وقت چه؟

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار