اهواز؛

وضعیت روستاهای سیل‌زده شعیبیه شوشتر

روستاهای خزر 1 و 2 و سری 1 و 2 آب شرب در دسترس ندارند، آب شرب 29 روستای دیگر شعیبیه وصل شده است و به دیگر روستاهای دیگر شعیبیه نیز از طریق تانکر آبرسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار شوشتر گفت: از شب پنجشنبه هفته گذشته جاده رو به روی روستای یزاب به زیر ترافیک رفته و ترمیم شده است ولی اقدامات اساسی دیگری نیز از جمله آسفالت باید انجام شود. اکنون نیز جاده انتهایی روستاهای دز به ابوطیور زیر آب است و در تلاش جهت رفع مشکلات آن هستیم.

حیدر نجفی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در پی آسیب پل روستاهای شرق شعیبیه در مسیر اهواز، افزود: مسیر این پل که در پی سیلاب قطع شده بود، از دو شب پیش ترمیم و راه‌های ارتباطی آن باز شده است. همچنین از میان روستاهای شعیبیه تنها روستای یزاب همچنان در محاصره آب است ولی اهالی دیگر روستاهای شعیبیه می‌توانند به زندگی در روستاها ادامه دهند.

فرماندار شوشتر عنوان کرد: سیل‌بندها و کارگاه‌ها همچنان جهت ترمیم شکستگی‌ها و آب گرفتگی ناشی از سیلاب‌، حد فاصل روستاهای شعیبیه و رودخانه دز برقرار و فعال هستند و عملیات ترمیم در حال انجام است.

وی با اشاره به خسارات وارده ناشی از سیلاب به مزارع کشاورزی روستاهای شعیبیه گفت: خسارات وارده به مزارع کشاورزی در حال برآورد است ولی طبق برآوردها، بیش از 14 هزار هکتار از اراضی آبی و دیم غرب شعیبیه متحمل خسارت شده است.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.