«پایی كه جا ماند»، «دا» و «نورالدین پسر ایران» را بخوانید

محسن پرویز، نویسنده و فعال فرهنگی، بیان كرد: كتاب‌های انتشارات سوره مهر در تاریخ ادبیات ماندگار هستند.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ محسن پرویز، نایب رئیس انجمن قلم ایران، با اشاره به عملكرد خوب انتشارات سوره مهر در زمینه تولید كتاب و جذب مخاطب، بیان كرد: انتشارات سوره مهر از دورانی كه مدیریت آقای حمزه زاده را به خود دیده، تحول اساسی کرده است.

وی افزود: یادم می آید زمانی كتاب‌فروشی سوره مهر كه در كنار حوزه هنری واقع شده، جای آه و افسوس داشت؛ چون كتاب های سایر ناشران در آن به فروش می رسید اما الان خوشبختانه این انتشارات مسیر خودش را پیدا كرده و در زمینه جذب مخاطب نیز بسیار خوب عمل كرده است.

پرویز با بیان اینكه حوزه هنری تولید كتاب مناسب را سرلوحه خودش قرار داده، گفت: این روند به‌ویژه درباره ادبیات مقاومت، كتاب های انقلاب و دفاع مقدس به چشم می‌خورد. این كتاب ها قطعا كارهای ماندگاری در تاریخ ادبیات كشورمان خواهند بود و با ترجمه آن‌ها به زبان های دیگر، مردم سایر كشورها نیز با ادبیات مقاومت به خوبی و درستی آشنا می شوند.

وی كه چند دوره ریاست نمایشگاه كتاب را نیز بر عهده داشته، در پاسخ به این سوال كه چه كتابی را برای خرید و مطالعه از این دوره نمایشگاه كتاب پیشنهاد می كنید، اظهار كرد: «پایی كه جا ماند»، «نورالدین پسر ایران» و «دا» كتاب هایی هستند كه خواندن آن ها را توصیه می كنم.

محسن پرویز همچنین افزود: اخیرا نیز كتاب «دختر شینا» را خوانده ام كه كتابی خواندنی است و اگرچه شكل واگویی خاطرات و به نوعی زندگی‌نامه است اما جذابیت یك رمان را نیز برای قشرهای مختلف كتابخوان دارد و اگر كمی بیشتر به آن پرداخته می شد، یك رمان تمام عیار و كامل بود.


انتهای پیام/‌


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.