کرمان؛

537مددجوی کرمانی آموزش فنی ومهارتی دیدند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کرمان از ارائه آموزش های کارآفرینی برای 537 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان طی پارسال خبرداد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا وحیدی کیا گفت: برای آموزش این تعداد مدد جو مبلغ 283 میلیون و 918 هزار ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه پارسال برای هزار و 529 نفراز مجریان طرح های اشتغال خودکفایی (پایدارسازی و توسعه) نیز آموزش داده شده است، افزود: برای آموزش این تعداد 385 میلیون و 975 هزار ریال هزینه شده است.

وحیدی کیا خاطر نشان کرد: همچنین طی این مدت دوره های بلند مدت برای 525 نفر با مبلغ 897 میلیون و 835 هزار ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد:طی پارسال بسته تشویقی در حوزه مشاغل با کارفرما برای 160 نفر ارائه شده که برای هزینه این تعداد 501 میلیون ریال هزینه شده است.

وحیدی کیا با اشاره به اینکه طی پارسال از طریق مراکز کاریابی 160 نفر وارد بازار کار شده اند گفت: برای اشتغال این افراد 4 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: همچنین طی مدت یادشده حرفه آموزی برای 81 نفر از دانش آموزان دبیرستانی زیر پوشش کمیته امداد کرمان نیز 84 میلیون و 850 هزار ریال هزینه شده است.

وحیدی کیا یادآورشد: طی پارسال 2 میلیارد و 157 میلیون و 578 هزار ریال هزینه برای آموزش حرفه آموزی ، خودکفایی و غیره برای مددجویان کرمان هزینه شده است.


انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار