شیراز؛

دستگیری مزاحم سایبری شبکه اجتماعی بی تالک

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فسا از بازداشت مزاحم سایبری شبکه اجتماعی بی تالک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی شیبانیان گفت: فرد جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان فسا مراجعه و شکایتی را علیه فردی ناشناس که از طریق نرم افزار شبکه اجتماعی بی تالک برای وی مزاحمت ایجاد كرده بود، مطرح كرد.
وی ادامه داد: شاکی جوان پرونده بیان كرد مدت 2 سال است که مزاحمت های این فرد ناشناس برای خانواده وی مشکلات زیادی را ایجاد كرده تا جایی که تصمیم به پیگیری آن کرده است.
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فسا افزود: کارشناسان پلیس فتا با بررسی اظهارات شاکی و از طریق اقدامات فنی موقعیت مکانی متهم را در شبکه اجتماعی بی تالک شناسایی و هویت وی را مشخص كردند.
سرهنگ شیبانیان بیان كرد: پس از احضار متهم به پلیس فتا در تحقیقات،‌ وی به جرم خود اقرار و اذعان كرد، به علت اینکه یکی از دوستانش وی را تحریک كرده که شوهرش با یکی از اقوام شاکی اختلاف دارد، تصمیم به این کار گرفته و سعی کرده است با این انگیزه شوم از خانواده شاکی انتقام بگیرد.
وی اظهار كرد: متهم در مواجهه حضور با خانواده شاکی از دروغ های دوستش مطلع شد و از آنها طلب بخشش كرد.
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فسا خاطر نشان كرد: بعضی از کاربران فضای مجازی با تصور اینکه شناسایی نمی شوند دست به این گونه اقدامات و با انگیزه انتقام جویی می زنند، در حالی که پلیس فتا تخلف آنها را در فضای سایبری رصد خواهد كرد.
سرهنگ شیبانیان گفت: شاید این اشخاص اگر صحت موضوع را از طریق مشورت و صحبت با خانواده و یا فرد مقابل انجام دهند اینگونه مشکلات را شاهد نباشیم.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار