اصفهان؛

اعلام آمادگی هیات کره ایی برای سرمایه گذاری در اصفهان

هيات كره‌اي آمادگي بهره‌برداری از دو تا سه پروژه كلان اصفهان را در دستور كار خود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرپرست يك هيات تجاري كره جنوبي گفت: منابع مالي طرح مترو و سالن‌هاي اجلاس همايش‌هاي بين‌المللي اصفهان با استفاده از ظرفيت بانك‌هاي كره‌اي تامين خواهد شد.
حنين حداد در ديدار با شهردار اصفهان افزود: اين هيات مي‌تواند در همه بخش‌هاي زيرساختي، سخت‌افزاري و نرم‌افزاري با شهرداري اصفهان همكاري كند.
حداد با اشاره به بازديد این هیات از سالن‌هاي اجلاس همايش‌هاي بين‌المللي اصفهان گفت: اين مرکز طراحي بي‌نظيري دارد و از آنجا كه تاكنون 60 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است، مي‌توان با استفاده از ظرفيت‌ بانك‌هاي كره‌اي، در تكميل اين طرح سرمايه‌گذاري كرد.
سرپرست هيات تجاري كره‌اي خاطرنشان كرد:اين هيات، طرح‌ مترو اصفهان را نيز بعنوان طرحی بلندمدت در دستور كار قرار مي‌دهد و در صورت نیاز منابع مالي موردنياز آن را تامين خواهد كرد.
وي اضافه كرد: رئيس جمهوري كره اول ماه مي به تهران سفر و با رئيس جمهوري ايران ديدار مي كند و در باره موارد مختلف از جمله توسعه روابط سرمايه‌گذاري در شهرهايي مانند اصفهان مراوداتي خواهد داشت.
شهردار اصفهان نيز در اين ديدار با اشاره به اينكه فضاي موجود در شهر اصفهان آماده پذيرش سرمايه‌گذاران است، اظهار كرد: كاركردي كه در حال حاضر براي اصفهان تعريف شده، نيازمند حضور و مشاركت بخش خصوصي براي سازندگي است.
مهدي جمالي‌نژاد با اشاره به اينكه اصفهان و شهرهاي كره جنوبي در گذشته مراودات فرهنگي زيادي داشته‌اند، افزود: تاكنون ارتباطات تجاري شهري بين اصفهان و كشور كره جنوبي وجود نداشته است و ما قصد داريم اين ارتباط را توسعه دهيم. 




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار