نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران:

در مرمت برج آزادی دقت را فدای سرعت نمی کنیم

احمد حکیمی پور گفت: در ترمیم و بازسازی برج آزادی هیچگاه دقت را فدای سرعت نخواهیم کرد.

در مرمت برج آزادی دقت را فدای سرعت نمی کنیمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حکیمی پور نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: نظارت دقیق، منظم و مستمری برای اجرای کار انجام می‌گیرد و امیدواریم تا تیرماه ترمیم و بازسازی و مرمت برج آزادی به پایان برسد.

وی اظهار داشت: در نخستین دوره شورای شهر از برج بازدید کردم که از سقف آن آب چکه می کرد و اکنون عضو شورای شهر چهارم هستم و هنوز این مشکل برطرف نشده است.   

حکیمی پور افزود: تاکنون با هماهنگی وزارت ارشاد و بنیاد رودکی و مدیریت وقت برج آزادی، شهرداری هزینه های بالایی برای مرمت برج آزادی کرده است و از اوایل سال 94 که بازدید از این برج داشتم مقرر شده بود تا کار به جدیت پیش رود و مجموعه فرهنگی برج آزادی آماده بهره برداری شود ولی همچنان این اتفاق نیفتاده است .

وی گفت: در این مدت هر اقدامی که از سوی همکاران بنیاد رودکی مدنظر بوده شهرداری تهران انجام داده است، ولی طبق زمان بندی باید کار مرمت و احیا برج تا قبل از دهه فجر به اتمام می رسید که البته به علت وضعیت آب و هوا این اقدام میسر نشد و امیدواریم هر چه زودتر این کار به پایان برسد.

حکیمی پور افزود : متأسفانه در سال ‌های گذشته به دلیل برخی بی‌توجهی‌ها از سوی برخی از دستگاه‌ها شاهد برخی از مشکلات برج آزادی بوده‌ایم به همین علت شورای شهر بنا دارد با بازسازی و ترمیم بخشی از برج آزادی مشکلات را مرتفع سازد.

رئیس کمیته گردشگری ، میراث فرهنگی و بافت فرسوده شورای شهر تهران تصریح کرد : مدیریت شهری بنا دارد این بار به صورت جدی‌تر و با دقت و نظارت مدیران مجموعه میراث، بازسازی و ترمیم بخشی از برج آزادی کار را دنبال کند و به همین علت جلسات میان وزارت ارشاد، میراث فرهنگی، شهرداری تهران و بنیاد رودکی برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار