اراک ؛

بررسی مشکلات عمرانی و اقتصادی کمیجان و خنداب

استاندار مركزی با حضور در شهرستان کمیجان بر رفع موانع و مشکلات عمرانی و اقتصادی این شهرستان تاکید کرد.

بررسی مشکلات عمرانی و اقتصادی کمیجان و خنداببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، زمانی قمی اجرای برجام را فرصتی برای جذب سرمايه گذاران دانست و گفت: مشكل ها و تنگناهاي مالي و اعتباري كشور، فشارهاي زيادي را به دولت تحمل كرده بود كه با اجرايي شدن برجام و رفع تحريم ها امسال، سالي بدون تحريم و فشارهاي بين المللي را در پیش داریم.

استاندار استان مركزي با يادآوري اقداماتي كه براي توسعه شهرستان هاي كميجان و خنداب انجام شده گفت: توجه به رفع مشكل اين شهرستان ها بايد در دستور كار مديران استاني قرار گيرد.

زماني قمي گفت: مسائل و مشكل شهرستان هاي خنداب، كميجان و ديگر نقاط استان از ابتداي سالجاري توسط استانداري مركزي مورد ارزيابي قرار گرفته تا بتوان با شناسايي اين كمبودها و كسب اطلاعات دقيق از اوضاع اين شهرستان ها، راهكاري متناسب با هر منطقه ارائه شود.

استاندار استان مركزي در بخش ديگري از سخنان خود با يادآوري شعار اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل افزود: به فرمان رهبر معظم انقلاب امسال سال تلاش و كوشش در حوزه اقتصاد مقاومتي است و همه بايد اين مهم را سرلوحه كار خود قرار داده و براي رشد و توسعه كشور تلاش كنند.

استاندار استان مركزي به همراه معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و مديران دستگاه هاي اجرايي استاني در سفر يك روزه به شهرستان هاي كميجان و خنداب از طرح عمران روستايي روستاهاي سمقاور، چهرقان، اسفندان، خسروبيگ بازديد و در نشستي با دهيار روستاي چهرقان طرح هاي عمران روستايي اين روستا را مورد بررسي قرار داد.

حضور در شهر ميلاجرد و بازديد از طرح هاي عمراني اين شهر نيز از ديگر برنامه هاي سفر استاندار استان مركزي به اين شهرستان ها بود.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.