سنندج؛

بیش از 50 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت:کمیته امداد این استان بیش از 50 هزار خانوار را تحت پوشش خود قرار داده و از انها حمایت می کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان از سنندج، قنبر موسی‌نژاد با بیان این مطلب  افزود: کمیته امداد کردستان در حال حاضر بیش از 50 هزار خانواده نیازمند را زیرپوشش خود قرار داده است و در حوزه‌های مختلف از جمله بحث آموزش، تامین مسکن، کمک‌ هزینه تحصیلی، ایجاد اشتغال و غیره آنها را حمایت می‌کند.
وی گفت:بیش از 26 هزار خانوار از این تعداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند که ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای این افراد در اولویت کاری این نهاد قراردارد.

وی در ادامه گفت:همچنین در سال گذشته اعتباری بالغ بر 531 میلیون تومان در راستای خدمات‌رسانی به 700خانواده زندانیان جرایم غیر عمد تخصیص و هزینه شده است.
 موسی‌نژاد افزود: 287 میلیون تومان از این میزان بابت کمک‌ هزینه معیشتی و 87 میلیون تومان نیز در زمینه خدمات فرهنگی، آموزشی و غیره برای این 700 خانواده مددجو هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان کردستان بیان کرد: در سال گذشته از محل تسهیلات بانکی بالغ بر 60 میلیارد تومان اعتبار به حوزه اشتغال مددجویان زیرپوشش کمیته امداد کردستان اختصاص داده شد که  50 میلیارد تومان آن تا کنون تخصیص و کارسازی شده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.