آزمون دکتری پزشکی 9 اردیبهشت برگزار می شود/اعلام نتایج اولیه در خردادماه

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: آزمون دکتری پزشکی 9 اردیبهشت ماه برگزار می شود و نتایج اولیه ی آن در خردادماه اعلام می شود.

محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری چهل و سومین دوره تخصصی آزمون دکتری در 9 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این آزمون 9 صبح روز پنجشنبه، 9 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون در استان های اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، تهران، یزد، شیراز، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مشهد و همدان برگزار می شود.

پورکاظمی گفت: استان هایی مانند ایلام که تعداد شرکت کنندگان پایینی دارند، می توانند برای شرکت در این آزمون به استان مجاور خود مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: نتایج نهایی آزمون دکترای پزشکی در شهریور اعلام می شود و شرکت کنندگان می توانند با اعلام نتایج اولیه در خردادماه، انتخاب رشته کنند. 

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت تصریح کرد: در این آزمون 14 هزار و 85 شرکت کننده داریم که از این میزان بالغ بر 6 هزار و 800 نفر مرد و 7 هزار نفر زن هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار