آمادگی گسترده نیروهای مردمی برای عملیات درکرکوک

فرماندهی تیپ رزمی العباس در عراق اعلام کرد یکی از دسته های بسیج مردمی عراق نیروهای خود را برای مشارکت در آزادسازی روستای البشیر در جنوب کرکوک فراخوانده و پیروزی نزدیک است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم؛ این فرمانده در بیانیه ای اعلام کرد که فرماندهی تیپ العباس نمایندگان خود را به 11 استان فرستاده تا برای ادامه حملات آماده شوند و هزار و پانصد جنگجو را نیز به عنوان نیروی ذخیره برای ادامه پیروزی های به دست آمده در منطقه و پشتیبانی نیروها اعزام خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: به حول و قوه الهی پیروزی نزدیک است و تیپ العباس سه عملیات جزئی را در منطقه فرماندهی کرده که نتیجه آن آزادی تپه راهبردی احمد از سوی غرب و عزبة الصوله از سوی شرق است.

علی الحسینی سخنگوی حشد شعبی ( بسیج مردمی) در محور شمال روز دهم آوریل اعلام کرد که روستای بشیر در جنوب استان کرکوک در محاصره حشد شعبی قرار گرفته و موانع خاکی در اطراف روستا ایجاد شده است.

نیروهای نظامی با همراهی نیروهای مردمی عراق در ماه های گذشته به پیروزی های گسترده ای علیه تروریست های داعش دست یافته و دهها شهر و منطقه را از تسلط آن ها خارج کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار