لرستان؛

رژيم صهيونيستي در مركز تصميم گيري هاي آمريكا

نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت :رژيم صهيونيستي در مركز تصميم گيري هاي آمريكا قرار دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سيد احمد مير عمادي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلي الغدير افزود: ديوان عالي آمريكا در روزهاي اخير نسبت به مطالبه غرامت و مصادره اموال ايران اسلامي راي صادر كرده است .
وي اظهار كرد: رفتار آمريكا با ايران در ظاهر و پنهان متفاوت بوده و اين اقدامات آمريكا بيانگر حضور رژيم صهيونسيتي در مركز تصميم گيري هاي آمريكا است.
وي ادامه داد: آمريكا با اتهام دروغين قصد مصادره دو ميليارد دلار از سرمايه مسدود شده ايران اسلامي در بانك هاي اين كشور را دارد.
نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بيان كرد: آمريكا دزد، عهد شكن و غير قابل اعتماد است و براي مصادره اموال ايران تلاش مي كند .
حجت الاسلام والمسلمین سيد احمد مير عمادي با محكوم كردن اين اقدام ديوان عالي آمريكا گفت: از مسئولان كشور تقاضا مي شود جلوي اينگونه اقدامات گرفته شود.
وی با بيان اينكه آمريكا، آل سعود و رژيم صهيونيستي مثلثي شوم بر عليه ايران تشكيل داده اند افزود: آمريكا با اقدامات سياسي و تبليغات رسانه اي در راس اين مثلت شوم قرار دارد اما با نصرت الهي هر اقدام اين اتحاد واهي با شكست مواجه شده است.
نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بيان كرد: رژيم صهيونستي با سرويس هاي اطلاعاتي و جاسوسي و رژيم آل سعود با قدرت پول و دلارهاي نفتي در تكميل اين مثلت بر عليه ايران اسلامي تلاش مي كنند.

 امام جمعه خرم آباد در بخش ديگري گفت: توطئه هاي آمريكا و هم دستانش به مددالهي در ايران اسلامي ناموفق بوده و اين در حالي است كه امروز اين كشورها با داعش كه عامل و برگرفته از نقشه هاي شوم عليه ايران است در حال مبارزه هستند.
حجت الاسلام والمسلمین ميرعمادي تصريح كرد: اين در حالي است كه مثلت شوم خواهان ضربه زدن و انجام عمليات تروريستي داعش در ايران است .
وي بيان كرد: آمريكا، اسراييل و آل سعود عليه ايران در دنيا عاجز مانده اند، رژيم صهيونيستي نيز در مقابل جوانان لبنان شكست خورد و آل سعود در دنيا ذليل و منفور شده است .
وي ادامه داد: اين در حالي است كه ايران اسلامي با نصرت الهي و رهنمود هاي رهبري فرزانه و دور انديش در دنيا سربلند و مقتدر جلوه مي كند.
نماينده ولي فقيه در لرستان همچنين گفت: مسئولان خدمت به مردم را غنيمت شمرده و رضايتمندي ملت را به عنوان مهمترين پشتيبان نظام سرلوحه امور خود قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین ميرعمادي افزود: مديران بايد در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و توانمندي چرخه توليد و رونق كسب و كار، براي احيا و تكميل صنايع تعطيل و نيمه تعطيل تلاش كنند.
وي ادامه داد: با توجه به فعاليت صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي، مي توان با سياست هاي اقتصاد مقاومتي بر مشكلات مادي غلبه كرد و در راستاي آسايش و رفاه مردم گام برداشت .

امام جمعه خرم آباد همچنين اظهار داشت: يكي از دلايل حقانيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نصرت ها و امداد الهي است .
حجت الاسلام والمسلمین ميرعمادي با اشاره به سالروز شكست حمله نظامي آمريكا در طبس اضافه كرد: ماجراي طبس چيزي جز امداد غيبي نبود و خداي ملت ايران، طوفان و شن را مامور شكست آمريكا كرد.
وي گفت: افكار و تجهيزات آمريكا شيطاني و اسلحه ملت ايران ايمان و ايثار است كه با اتحاد، همبستگي و استقامت در راه خدا در مقابل دشمنان ايستادگي و استقامت دارند.

انتهای پیام /ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.