اردبیل؛

افزایش 3 برابری آمار بیمه شدگان رشته والیبال در اردبیل

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: در حال‌حاضر ۳ هزار و ۳۰۰ ورزشکار رشته والیبال در اردبیل تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نادر فلاحی در نخستین سمینار و کارگاه آموزشی استعدادیابی والیبال در ورزشگاه رضازاده اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون 3 هزار و 300 ورزشکار رشته والیبال تحت پوشش بیمه قرار دارند و این آمار نسبت به سال گذشته 3 برابر افزایش را نشان می‌دهد که این امر یک اقدام اساسی توسط هیئت والیبال استان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اساسی هیئت والیبال استان سرمایه‌گذاری در حوزه نونهالان است،‌ افزود: در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صدد هستیم این سرمایه‌گذاری را در استان اردبیل نیز انجام دهیم تا شاهد توسعه رشته والیبال در رده نونهالان باشیم.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای استعدادیابی رشته والیبال در اردبیل خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی آموزش و پرورش اداره کل ورزش و جوانان و هیئت والیبال اقدامات بسیار خوبی در حوزه استعدادیابی استان اردبیل انجام شده و در این زمینه چند والیبالیست نونهال و نوجوان اردبیلی به تیم ملی دعوت شده‌اند.

فلاح اظهار کرد: باید آمار مربیان والیبال در استان اردبیل به مراتب افزایش یابد چرا که توسعه و پویایی رشته والیبال منوط به افزایش مربیان حرفه‌ای بوده که نیاز است آموزش و پرورش در این زمینه همکاری لازم را با اداره کل ورزش و جوانان داشته باشد.

وی گفت: هیئت والیبال استان از موفق‌ترین هیئت‌ها در برگزاری برنامه‌های استعدادیابی والیبال نونهالان ویژه بانوان بوده است که در این زمینه 5 نفر از والیبالیست‌های بانو به اردوی نونهالان و نوجوانان کشور راه یافته‌اند و انتظار داریم در آینده شاهد حضور والیبالیست‌های اردبیلی در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.