در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش کرایه حمل و نقل عمومی از شنبه(4 فروردین ماه) آغاز می‌شود/ تاکسیرانی پاسخ‌گو نیست

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس قانون با رانندگان متخلف که اقدام به کرایه های اضافی از شهروندان می کنند، در کمیته انضباطی برخورد خواهد شد.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این‌که چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران مصوبه شورای حل اختلاف را به شهردار تهران ابلاغ کرده است، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات به دست آمده کارهای اداری انجام شده و شهردار تهران از هفته آینده آن را اجرایی می کند.

وی با اشاره به نصب برچسب افزایش قیمت تاکسی افزود: تاکسی‌هایی که برچسب افزایش قیمت ندارند نباید از شهروندان به نرخ جدید کرایه دریافت کنند تا زمانی که از سوی سازمان تاکسیرانی برچسب‌ها را دریافت کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که تاکسی‌هایی که بدون برچسب اقدام به دریافت کرایه بیشتر می‌کنند متخلف محسوب می شوند، گفت: شهروندان می‌توانند شماره ماشین راننده را به سامانه 1888 گزارش کنند.

قناعتی بیان کرد: بر اساس قانون با رانندگان متخلف که اقدام به دریافت کرایه های اضافی از شهروندان می کنند، در کمیته انضباطی برخورد خواهد شد.

گفتنی است؛  بر اساس مصوبه شورا در خصوص افزایش کرایه‌های حمل و نقل  عمومی کرایه تاکسی‌ و اتوبوس 15 درصد و مترو 23 درصد افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که مسئولان تاکسیرانی حاضر به مصاحبه در خصوص توزیع برچسب‌های افزایش قیمت نشدند. این در حالی است که نصب زود هنگام برچسب‌های افزایش قیمت توسط تاکسیرانان در سطح شهر تهران از امروز آغاز شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
افزایش بیش از نرخ تورم یعنی ۱۲ درصد, غیرقانونی است