مخالفت اوباما با قانون پیشنهادی شکایت افراد از دولت عربستان

رئیس جمهور آمریکا گفت: من با قانون پیشنهادی شکایت افراد از دولت عربستان سعودی مخالفت کردم زیرا در این صورت افراد دیگر کشورها از ما شکایت می کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ باراک اوباما در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز درباره انتشار اسناد محرمانه گفت: این روندی است که ما به طور کلی با آن از طریق جامعه اطلاعاتی سروکار داریم. جیم کلاپر رئیس امنیت ملی ما در تلاش است اطمینان یابد آنچه که منتشر شده است منافع مهم امنیت ملی آمریکا را به مخاطره نیاندازد. درک من این است که وی بدنبال تکمیل این روند است. من امیدوارم این روند بزودی به سمت جلو حرکت کند.

مجری سی بی اس پرسید، نظر شما درباره قانون پیشنهادی در کنگره که به خانواده ها اجازه می دهد علیه  دولت سعودی در زمینه های مختلف شکایت کنند،چیست؟

باراک اوباما گفت: من به خاطر شکایت خانواده ها که گفتید مخالفت کردم. این فقط مسئله دوجانبه بین آمریکا و عربستان سعودی نیست بلکه مسئله رویکرد و تعامل آمریکا با دیگر کشورها مطرح است. اگر ما این امکان را فراهم کنیم که افراد در آمریکا بتوانند مرتبا از دیگر دولت ها شکایت کنند، این امکان را فراهم می کنیم که  افراد دیگر کشورها نیز مرتبا از آمریکا شکایت کنند.






انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار