حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در سمنان + تصاویر

نعمت زاده وزیر صنعت معدن وتجارت در محل سامانه سامد استان سمنان حضور یافت و یا یکی از شهروندانی که ارنباط برقرار کرده بود صحبت کرد.

 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از روند پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های مردم در این استان بازدید کرد. وی با توضیحات مسئولان در جریان روند پاسخگویی و رسیدگی به نظرات، شکایات و پیشنهادات مردم قرار گرفته و از کارکنان مستقر در این مرکز برای ارائه خدمات شبانه روزی به مردم تقدیر و تشکر کرد.
نعمت زاده همچنین در بازدید از غرفه ادارات کل و سازمان های مردم نهاد فعال استان از نزدیک در جریان فعالیت و نقطه نظرات آنها قرار گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سامانه 111 ابتکاری نوآورانه جهت ارتباط مردم با دولت بوده گفت: مردم می‌توانند با استفاده از این سامانه درخواست‌ها، پیشنهادات و سوالات و شکایات خود را به شکلی همراه با کرامت و فراغت بال به دولت منعکس کنند.
نعمت زاده با بیان اینکه 800 کارشناس از 24 ساعت قبل تا 24 ساعت پس از سفر رئیس جمهور به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات مردم عزیز استان سمنان هستند گفت: از دیگر اقدامات ارزنده این ستاد وجود آمار لحظه به لحظه و آنلاین از تعداد تماس گیرنده ها و نوع درخواستهای مردمی است که طبق آخرین آمار و تحلیل که به من ارائه شده، بیشتر درخواستها در حوزه اقتصادی و مرتبط با بانکها بوده است.

وی با اشاره به اینکه این حرکت در راستای هدف کلی سفرهای کاروان تبدیر و امید است، گفت: سفر رییس‌جمهوری به استان در واقع نماد یک حرکت گسترده با مشارکت مردم است و این به معنای پویایی و حضور گسترده برای حل مشکلات از سوی مردم خواهد بود.

لازم به ذکر است در حاشیه این بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت به صورت مستقیم به تماس تلفنی یک متقاضی پاسخ و جهت حل مشکل آنها، دستورات لازم را صادر کرد.



حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در سمنان + تصاویر



 
حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در سمنان + تصاویر


حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در سمنان + تصاویرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار