حریف بعدی را دست کم بگیریم به مشکل می خوریم!

شاهرودی: تمدید قرارداد با برانکو کار قشنگی بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: زدن چهار گل در دربی اتفاق کوچکی نبود ولی اگر به ته جدولی بودن حریف بعدی فکر هم بکنیم، به مشکل می‌خوریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا شاهرودی افزود: قبل از هر چیز باید به اعضای تیم و باشگاه بگویم، دستشان درد نکند. حمایت هواداران و زحمت مدیریت و تلاش کادر فنی و بازیکنان باعث شد سه امتیاز خوب تقدیم هواداران شود. من خودم فکرش را نمی‌کردم که به استقلال چهار گل بزنند.

وی ادامه داد: قبل از بازی فکر می‌کردم پرسپولیس این بازی را یک بر صفر می‌برد. زدن چهار گل به استقلال که در 10 بازی نیم فصل دوم، چهار گل خورده بود و در کورس قهرمانی بود، کار کوچکی نبود. بچه‌ها در انتقال توپ از دفاع به حمله خیلی خوب بودند و به آنچه استحقاق داشتند، رسیدند.

شاهرودی تصریح کرد: دربی تمام شد. شادی بعد از دربی برای دو، سه روز است. برای اینکه این خوشحالی ادامه‌دار شود باید جام قهرمانی کسب شود. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید دربی را فراموش کند تا از کورس جا نماند. برانکو هم کارش را خوب بلد است و حتما این مسائل را به بازیکنان گوشزد می‌کند که روی کارشان تمرکز داشته باشند و به امید خدا قهرمان خواهیم شد.

چپ پای خوش استیل سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران درباره بازی پیش روی سرخپوشان خاطرنشان کرد: به هیچوجه نباید روی ته جدولی بودن استقلال اهواز حساب کرد. فکر کردن به این مساله هم می‌تواند مشکل‌ساز شود. بازی با سیاه جامگان باید تجربه خوبی باشد. البته در آن بازی نبودن تماشاگران هم مزید بر علت بود ولی بچه‌ها باید با استفاده از آن تجربه در این بازی از دقیقه اول محکم و جدی وارد میدان شوند.

شاهرودی درباره ارزیابی خود از بهترین نفرات دربی تصریح کرد: برای ارائه چنان کیفیتی از فوتبال همه باید خوب باشند که خوب بودند ولی من شخصا از کار طارمی و علیپور لذت بردم. طارمی وقتی تمرکز داشته باشد، واقعا بوی گل می‌دهد. دو گل زد و یک پاس گل هم داد. علیپور هم در جنگ‌های تن به تن عالی بود. او تمرکز دفاع استقلال را به هم ریخت و آنها را خسته کرد تا طارمی راحت تر کار خودش را انجام بدهد.

وی با اشاره به شرایط جدول اظهار داشت: پرسپولیس برای دربی آمده بود که بازی را ببرد. این تیم پرسپولیس فقط به سه امتیاز اکتفا نکرد و از نظر فوتبالی، همه را تحت تاثیر قرار داد ولی به طور کلی نکته جالب حضور دو تیم پرطرفدار در بالای جدول است. این یعنی جذاب شدن فوتبال و جذب تماشاگران به سمت فوتبال که به آن نیاز داریم. در سال‌های قبل برای پر کردن ورزشگاه در دربی هم به مشکل خوردیم ولی حالا ورزشگاه به راحتی پر می‌شود. این خیلی خوب است. برای اکثریت دوستداران فوتبال خوشایند نیست که این دو تیم در میانه‌های جدول باشند. رونق فوتبال با رونق این دو باشگاه شکل می‌گیرد. همانطور که در زمان ما اینطور بود و دو تیم ملی در پرسپولیس و استقلال حضور داشتند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تمدید قرارداد برانکو در روزهای گذشته گفت: به نظر من کار قشنگی بود. قبل دربی هر حاشیه‌ای از بین رفت تا همه تمرکز روی کار باشد ولی حرف من چیز دیگری است. می‌خواهم بگویم فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. یک دهم درصد فکر کنیم نتیجه نهایی آخر فصل آن نباشد که می‌خواهیم. آن روز نیاییم این تصمیم را زیر سوال ببریم و بگوییم برانکو مربی خوبی نیست چون هست. عملکرد و فلسفه مربیگری او معلوم است نباید با یک ناکامی اتفاق خوب را فراموش کرد. نباید این همه تفاوت، این پیروزی با چهار گل، 34 بازی همراه با گلزنی و 20 بازی بدون شکست که همه این آمارها به امید خدا ترقی می‌کند، فراموش شود. آن روز نیاییم بگوییم مربی ایراد دارد و از نظر من آنچه اتفاق افتاد، قشنگ بود.

وی تصریح کرد: ما سال‌ها می‌گفتیم پرسپولیس در فصل بدنسازی در دوران آماده سازی پیش فصل تازه دنبال مربی و بازیکن است و زمان را از دست می‌دهد. حالا این فرصت را داریم که طور دیگری عمل کنیم و از همین حالا برای فصل بعد برنامه‌ریزی داشته باشیم. بازیکنان هم باید قدر این فرصتی که در پرسپولیس برایشان فراهم شده است تا همه چیز مهیا باشد را بدانند و ضمن پیشرفت در کارشان به عشق هواداران قهرمان شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار