تبریز؛

سفر معاون حقوقی ،امور مجلس و هماهنگی امور استانها وزارت ورزش و جوانان کشور

دکتر خادم معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استانها وزارت ورزش و جوانان کشور به همراه ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت 31 فرودین و 1 اردیبهشت به آذربایجانشرقی سفر می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون وزیر در ابتدای ورود به آذربایچانشرقی در نشستی با حضور مدیر کل ، معاونین و روسای ادارات تابعه اداره کل ورزش و جوانان استان ، رؤسای هیئتهای ورزشی ، مدیران مدیران باشگاه ها، خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی، پیرامون حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای در سرای ورزشکاران گفت و گو می کند.

دکتر خادم در ادامه با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و نواب رؤسای هیاتهای ورزشی و تشکل های مردم نهاد دیدار و از باشگاه فعال و اماکن ورزشی تبریز بازدید خواهند کرد.

وی همچنین صبح روز چهارشنبه ابتدا با دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی دیدار و از سمن فعال بازدید خواهد کرد.

دکتر امیررضا خادم معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استانها وزارت ورزش و جوانان کشور به همراه ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت متبوع سه شنبه 31 فروردین و 1 اردیبهشت به منظور بررسی مسایل ورزشی ، عمرانی، حقوقی و اداری این اداره کل وارد آذربایجانشرقی خواهد شد و در سفر 2روزه به این استان، طی جلساتی در خصوص مدیران باشگاههای ورزشی و تشکل های مردم نهاد دیدار و گفت‏ و گو خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.