اردبیل؛

اخذ اعتبار 14 میلیارد تومانی برای طرح های ملی استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اخذ اعتبار 14 میلیارد تومان برای طرح های ملی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده در 6 ماهه دوم پارسال 14 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های ملی استان اخذ شده است.

وی افزود: این مبلغ حدود 3.5 برابر اعتبار سه سال اخیر استان بوده و بیانگر جدیدیت مجموعه راه و شهرسازی برای توسعه شبکه راه‌های استان اردبیل است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با تأکید بر ضرورت استفاده بهینه از امکانات فعلی حمل و نقل استان اردبیل افزود: به‌علت کمبود اعتبارات تعریف پروژه‌های جدید مقدور و به صرفه نیست و ساماندهی و نگهداری شبکه حمل و نقل کنونی بهترین گزینه پیش‌رو است.

محبت‌خواه با اشاره به وضعیت راه‌های شهرستان‌های جنوب استان اردبیل گفت: شاخص راه‌های خلخال خصوصاً در بحث راه‌های روستایی از میانگین استانی و کشوری پائین‌تر است و با توجه به کمبود اعتبارات اولویت‌بندی پروژه‌های در حال اجرای شهرستان می‌تواند عامل مهمی در تکمیل سریع پروژه‌ها باشد.

وی در خصوص نگهداری راه‌های ارتباطی استان گیلان با خلخال گفت: محدوده فعالیت راه و شهرسازی هر دو استان مشخص شده است و در صورت تحویل جاده به راه و شهرسازی استان اردبیل که خواست مردم و مسئولان منطقه است باید ردیف اعتباری ویژه‌ای برای هزینه‌های راهداری و نگهداری راه تعریف شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، اخذ ، اعتبار ، طرح ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.