شهسواری:

هدفم در المپیک لندن کسب تجربه بود/ در ریو به دنبال صعود هستم

نخستین بانوی المپیکی تنیس روی میز ایران در نشست خبری پس از بازگشتش از رقابت های سهمیه المپیک اعلام کرد که در المپیک 2016 هدفی متفاوت تر از المپیک 2012 دنبال می کند.

شهسواری:  هدفم در المپیک لندن کسب تجربه بود / در ریو به دنبال صعود هستمبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان که موفق شد برای دومین بار سهمیه المپیک را کسب کند در کنفرانس خبری پس از بازگشت از هنگ کنگ پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
 
وی در خصوص هدفش در المپیک 2016 این چنین گفت: المپیک قبلی را مطمئن نبودم که بتوانم در آن حاضر شوم زیرا به طور کلی کسی تصور نمی‌کرد که برای اولین بار یک خانم از ایران این سهمیه را بگیرد به همین دلیل المپیک لندن صرفا برای من جنبه کسب تجربه را داشت اما این دفعه هدف من با دوره گذشته فرق کرده و می خواهم به مراحل بالاتری راه یابم.
 
شهسواری در ادامه و در پاسخ به این سوال که چه چیزهایی برای موفقیت در المپیک احتیاج دارید، گفت: به طور کلی برگزاری اردوهای مستمر با حضور مربیم و بازیکنان خارجی می تواند کمک زیادی برای موفقیت من انجام دهد.
 
کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان  در خصوص مسابقه حساس فینالش اینچنین گفت: پیش از رویارویی با حریفم با سیستم وی آشنا بودم و بارها تمرینات متناسب با این بازیکن را انجام داده بودم اما در بازی فینال و در گیم اول اشتباه بازی کردم و تمرکز کافی را نداشتم اما پس از مدتی تمرکز کافی را پیدا کردم و در حالی که از حریف خود عقب بودم موفق شدم بازی را به تساوی سه برسه برسانم و در گیم آخر 12 بر 10 پیروز شوم تصور می کنم صعود به المپیک در سال 95 هدیه خدا به من بود.
 
بانوی المپیکی تنیس روی میز افزود: خوشبختانه حریفان کره ای همچنان در ایران حضور دارند و در آینده نیز بازیکنان بهتری به ایران می آیند و من می توانم با انجام تمرینات بهتر به امید خدا به موفقیت‌های بهتری برسم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار