کادر فنی ما همچنان پا برجاست؛

افشارزاده: عبدالهی را راضی می کنم/بحث مربی جدید در استقلال کذب است

مدیر عامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه حمایت ما همچنان از کادرفنی پابرجا خواهد بود گفت: بحث مربی جدید در استقلال کذب است.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه نصراله عبداللهی به‌عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شده و از سویی اعلام کرده به احترام پورحیدری روی نیمکت نمی‌نشیند، اظهار داشت: همان طور که می دانیم سرپرست تیم استقلال با افتخار در فصل جاری منصور پورحیدری بوده و ما همچنان امیدوار هستیم تا وی هر چه زودتر شرایط حضور در کنار تیم را پیدا کند و به نیمکت بازگردد اما در این برهه زمانی تمام تلاشم را به کار می گیرم تا نظر مثبت عبدالهی در خصوص نشستن بر روی نیمکت را جلب کنم.

وی ادامه داد: باید بگویم عبدالهی همچون پورحیدری از پیشکسوتان با تجربه و ارزشمند باشگاه استقلال به شمار می آیند و عبدالهی طبق اعلام خود حاضر است هر کمکی را برای تیم انجام دهد .امیدوارم بتوانم عبدالهی را راضی کنم تا وی بر روی نیمکت استقلال بنشیند و اگر این اتفاق رخ دهد عبداللهی از بازی این هفته (دیدار مقابل فولاد خوزستان) روی نیمکت می‌نشیند.

وی در مورد اینکه پنالتی استقلال در دربی پایتخت گرفته نشد و آیا به این مسئله اعتراضی خواهند کرد یا نه، گفت: ما طی روزهای گذشته به این موضوع عکس‌العمل نشان دادیم و در حال حاضر از مسئولان می‌خواهیم در بازی‌های باقیمانده دقت بیشتری را در دستور کار قرار دهند. چهار بازی تا پایان لیگ مانده که بازی‌های بسیار سختی هم هستند و به‌ نظرم داوران باید بیشتر دقت کنند، چون امکان دارد با یک خطای آنها سرنوشت یک تیم به‌طور کلی عوض شود از کمیته انضباطی، کمیته داوران و تمام مسئولان خواهش و تمنا می‌کنم دقت‌شان را در این چند هفته باقیمانده بالاتر ببرند. اشتباه همه جا هست و در تمام دنیا این اتفاقات رخ می‌دهد، اما اکنون بازیکنان و هواداران ما روی اشتباهات داوری حساس شده‌اند و بهتر خواهد بود مسئولان با دقت بیشتر بیشتر به مسائل اینچنینی بپردازند .

افشارزاده درباره شایعه مذاکره استقلالی‌ها با علیرضا منصوریان و اینکه این مربی شرط گذاشته سه ساله روی نیمکت آبی‌پوشان بنشیند و همچنین مربیان دیگر گفت: باشگاه استقلال به هیچ‌وجه با هیچ‌کدام از مربیان صحبت نکرده و صحبت نخواهیم کرد. اصلا چرا این بحث‌ها را می‌کنند؟ اجازه بدهید این چهار بازی هم انجام شود و تیم آرامش داشته باشد. در حال حاضر باید دست به دست هم دهیم تا بازی های باقی مانده را با قدرت پیش ببریم و همان طور که قبلا هم اعلام کردیم حمایت ما همچنان از کادر فنی پا بر جا خواهد بود بنابراین بحث مربی جدید یا اسامی ای که در برخی رسانه ها مطرح می شود کذب است .تیمی که نیاز به حمایت دارد و هنوز شانس قهرمانی و کسب دو جام دارد را نباید به حاشیه برد.

وی ادامه داد: بنابراین کادرفنی با قدرت به کار خود ادامه می دهد و امیدوارم بهترین نتایج را در دیدار پایانی لیگ بتوانیم برای استقلال رقم بزنیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد:تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا دل هواداران عزیز آبی پوش را که همیشه با تمام توان ما را حمایت کردند را شاد کنیم و در نظر داریم امروز ظهر نیز ساعاتی را با اعضای هیات مدیره در کنار آبی پوشان باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
سهمیه پرید!!!!!!!!
آخرین اخبار