سیستان وبلوچستان؛

زحمات نیروی انتظامی امنیت مطلوبی را به ارمغان آورده است

مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند.

زحمات نیروی انتظامی امنیت مطلوبی را به ارمغان آورده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن تقدیر از آمادگی مطلوب نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌ها گفت: در سال گذشته زحمات کارکنان نیروی انتظامی امنیت مطلوبی را در استان به ارمغان آورده و شهروندان در آرامش به زندگی روزمره خود مشغول هستند.

مرتضی تمیزی با بیان اینکه برخی از مسائل سیستان و بلوچستان فرا استانی است و به نوعی در تمامی کشور تاثیر دارد، تاکید کرد: کوچک‌ترین آسیب و سهل‌انگاری مامورین در بحث تیراندازی ها می‌تواند کشور را دچار چالش کرده و دشمن هم بهره‌برداری تبلیغاتی منفی از آن کند؛ فرماندهان به موضوع آموزش و صیانت کارکنان از آسیب‌ها بسیار توجه داشته باشند.

وی آمادگی سازمان قضایی در تمام حوزه ها از جمله آموزش و آگاه سازی نیروهای مسلح را اعلام و تصریح کرد: رسالت سازمان قضایی حفظ اقتدار و کمک به اجرای مأموریت های نیروهای مسلح است و گزارش به موقع جرایم می تواند در جهت صیانت و حفظ عزت کارکنان نیروهای مسلح بسیار موثر و مفید باشد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه از تعامل ارزنده سازمان قضایی نیروهای مسلح با این نیرو تقدیر کرد و گفت: آرامش و امنیت ایجاد شده در استان نتیجه تعامل خوب و سازنده سازمان قضایی با نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.