رقابت های انتخابی مسابقات قهرمانی جهان فوتبال CP 2017

رقابت های بین المللی فوتبال CP 2016، به منظور انتخابی مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شود.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های بین المللی فوتبال CP 2016، به منظور انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2017 مرداد ماه امسال به میزبانی دانمارک برگزار می شود.

این مسابقات آخرین فرصت دریافت سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان است و تیم هایی که موفق به شرکت در این مسابقات نشوند، از حضور در رقابت های قهرمانی جهان باز می مانند.

رقابت های جهانی سال 2017 با حضور 16 تیم برگزار می شود که از این میان، 8 تیم اول مسابقات جهانی 2015 که به میزبانی انگلستان برگزار شد به صورت مستقیم سهمیه مسابقات جهانی 2017 را کسب کردند و 8 تیم دوم نیز از مسابقات دانمارک، مجوز حضور در این رقابت ها را خواهند گرفت.

تیم ملی فوتبال CP کشورمان نیز سال گذشته به دلیل کارشکنی انگلستان، میزبان مسابقات جهانی 2015 در صدور روادید، از حضور در این مسابقات بازماند و سهمیه پارالمپیک را نیز از دست داد.

بر این اساس، نمایندگان کشورمان مرداد ماه سال جاری در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان 2017 حضور می یابند و برای کسب سهمیه مسابقات جهانی تلاش می کنند.

حسین صالح، به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال CP معرفی شده است و پس از معرفی ترکیب تیم ملی، اردوهای آمادگی برای شرکت در مسابقات دانمارک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار