عبدالهی: استقلالی ها برای موفقیت در ادامه راه هم قسم شدند

سرپرست تیم فوتبال استقلال و مشاور افشارزاده گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم همانند امروز از تیم را مورد حمایت قرار دهند و بازیکنان برای موفقیت در ادامه راه هم قسم شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نصراله عبدالهی در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان گفت: خوشبختانه همه چیز رو به راه شده است و باید بگویم روز گذشته  اتفاقاتی افتاد که خودم به شخصه با هواداران صحبت کردم و به آنها گفتم که از تیم حمایت کنند تا بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم و از آنها می خواهم که همانند امروز تیم را حمایت کنند.

وی در خصوص جلسه امروز هیئت مدیره استقلال گفت: خروجی جلسه این بود که  همانند گذشته از تیم و کادر فنی حمایت شود و کادر فنی به کارش ادامه دهد. 4 دیدار دیگر در لیگ را باید پشت سر بگذاریم و همچنین فینالیست جام حذفی هستیم بنابراین هنوز چیزی تمام نشده  و ما با صدر جدول تنها سه امتیاز اختلاف داریم و تیم‌هایی که در کورس قهرمانی قرار دارند، باید با هم بازی کنند.

سرپرست تیم استقلال و دستیار افشارزاده در مورد اینکه آیا در پی شکست در دربی برای بازیکنان جریمه‌ای در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: کمی باید تحمل کرد. بازیکنان پس از دربی دچار مشکلات فکری شده بودند اما باید به نوعی این دربی را فراموش کنند تا در ادامه لیگ موفق عمل کنند و به پیروزی برسند. بازیکنان با یکدیگر صحبت کردند و همگی هم‌قسم شدیم تا مشکلات را تمام کنیم.

عبداللهی در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی استقلال امیدوار هستید یا خیر، تصریح کرد:  به قهرمانی امیدوارم چون اتفاق خاصی نیفتاده است. فوتبال با همین برد و باخت‌هایش زیبا و دیدنی شده است.

سرپرست تیم در مورد وضعیت فرزاد مجیدی عنوان کرد: مجیدی کنار تیم حضور دارد اما قرار شده که کارهای سرپرستی را از این پس من انجام دهم. من روی نیمکت نمی‌نشینم و انشاء‌الله با خوب شدن وضعیت مصنور پورحیدری، خودش روی نیمکت خواهد نشست.

عبدالهی در خصوص طلب رودریگو توزی گفت: باشگاه در تلاش است که 400 هزار دلار بدهی این بازیکن را بپردازد و در جلسه هیئت مدیره نیز به این موضوع پرداختیم. از هواداران می‌خواهم که همانند امروز از تیم حمایت کنند. ما استقلالی هستیم و به روزهای خوب‌مان باز می‌گردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار