مددی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمایت دولت از مصیبت عظمایش جالب است/ دولت با یارانه برخورد سیاسی می‌کند

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: دولت در ماجرای حذف یارانه بخشی از مردم علاوه بر سیاسی‌کاری، توپ را به زمین مجلس می‌اندازد.

محمدعلی مددی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حواشی مربوط به قطع یارانه بخشی از افراد جامعه گفت: طرح هدفمندی یارانه‌ها از ابتدا اشتباه بود و مسیر نادرستی را طی کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی با انتقاد از اظهارات محمدباقر نوبخت و مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس در جهت مخالفت با تبصره 14 پیشنهادی كمیسیون تلفیق لایحه بودجه مبنی بر حذف یارانه 24 میلیون نفر از مردم اظهار داشت: سخنان وی در صحن علنی، رفتار دوگانه دولت در قضیه حذف یارانه‌ها را در اذهان تداعی می‌کند.

مددی با بیان اینکه رفتار دوگانه دولت در موضوع حذف یارانه ثروتمندان به دلیل انتخابات سال 96 است، تصریح کرد: متأسفانه شاهدیم دولت با موضوعی چون یارانه‌ها برخورد سیاسی می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به اینکه مجلس به هدفمند کردن یارانه‌ها رأی داده است تا مشکل اقتصادی مردم حل شود نه آنکه مشکل ملت بیشتر شود، تصریح کرد: متاسفانه دولت در اینجا کم لطفی می‌کند و توپ را به زمین مجلس می‌اندازد.

وی با بیان اینکه بارها شاهد بوده‌ایم که دولت از پرداخت یارانه به مردم به مصیبت عظمی یاد می‌کند و جالب است که حالا طرفدار آن شده‌ است، تصریح کرد: وقتی دولتمردان روز بعد از پرداخت یارانه‌ را روز تولد دولت می‌دانند مشخص است که مشکل عدیده‌ای در اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها دارند.

نماینده میانه با تاکید بر اینکه کسی که بیش از 3 میلیون درماه درآمد دارد مستحق دریافت یارانه نیست، اذعان داشت: تمام حرف مجلس در این باره این است که یارانه‌ها باید هدفمند شوند.

وی با اشاره به اینکه برای هدفمندی یارانه‌ها ضرورت دارد یارانه گروهی از مردم حذف شود، گفت: با قطع یارانه ثروتمندان می‌توان در راستای حمایت از تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار