حسرت ضرغامی در مورد شیخ زکزاکی+اینستاپست

ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود از روزی گفت که شیخ زکزاکی در ایران حضور داشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزت الله ضرغامی با انتشار تصویری از خود و شیخ زکزاکی در صفحه اینستاگرامش از حسرت خود در زمانی نه چندان دور گفت.
وی در این پست  نوشت: پیر غلام اهلبیت (ع)؛شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه ، از یک چشم نابینا شده و صدمات وارده بر او آنقدر زیاد است که به گفته ی شاهدان عینی ، به سختی می توان او را شناسائی کرد .عکس بالا مربوط به تجلیل از او در مراسم پیرغلامان اهلبیت (ع) است . ای کاش در آن روز دست و بازو و چشمان او را غرق در بوسه می ساختم .
او قربانی حرکت ضد بشری مثلث آمریکا ، اسرائیل و رژیم سعودی است . فرزند او و سیصد نفر از شیعیان نیجریه در حمله وحشیانه به خاک و خون غلطیدند و ۳ گلوله هم به همسرش "زینت" اصابت کرد .در آستانه 13 رجب ، روز میلاد همای رحمت ، امیرالمومنان (ع) ، سلامتی و آزادی او را مسئلت کنیم .در تصویر ، مرحوم علی آهی ذاکر و پیرغلام اهلبیت (ع) هم دیده می شود . روحش شاد !

ضرغامی


لازم به یادآوری است؛ در روز ۱۳ دسامبر ۲۰۱۵ بر اثر حمله ارتش نیجریه به حسینیه بقیةالله و منزل، شیخ ابراهیم زکزاکی نیز زخمی شد و توسط ارتش دستگیر و زندانی شد. ارتش نیجریه علت را تلاش هواداران شیخ برای ترور رئیس ستاد ارتش نیجریه در منطقه زاریا اعلام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
ای فدای تو همه جان و مال من زکزاکی
آخرین اخبار