کرمانشاه؛

نوبرانه‌ها در بازار کرمانشاه

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه گفت: هیچ کمبودی از لحاظ نوبرانه‌ها در بازار کرمانشاه نیست و قیمت‌ها نیز نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عیسی حاج‌علیانی گفت: مهمترین نوبرانه‌های بازار اکنون "چاقاله بادام"، "گوجه سبز" و "توت فرنگی" است.

وی قیمت کنونی هرکیلو چاقاله بادام راسه هزارتاهفت هزارتومان اعلام کرد و افزود: این قیمت نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.
رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه گفت: مدت زیادی از عمر چاقاله بادام در بازار باقی نمانده و شاید تا 20 روز دیگر به فروش برسد.
به گفته حاج‌علیانی قیمت هرکیلو گوجه سبز نیز بین 10 هزار تا 17 هزار تومان است که مشابه سال گذشته می‌باشد.
وی با بیان اینکه گوجه سبز تا دو ماه دیگر در بازار وجود دارد، پیش بینی کرد: با گذشت زمان قیمت این نوبرانه کم کم پایین بیاید.
رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت هرکیلو توت فرنگی را نیز 15 هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: توت فرنگی هم کم کم ارزان خواهد شد و تا سه یا چهار ماه دیگر در بازار وجود دارد.
حاج‌علیانی عنوان کرد: این نوبرانه‌ها هیچکدام متعلق به کرمانشاه نیستند و توت فرنگی از سنندج، آلوچه از شمال و چاقاله بادام از شیراز وارد استان می‌شود.

وی با اشاره به ورود هندوانه به بازار، خاطرنشان کرد: هندوانه هم اکنون کیلویی هزارتا 1200 تومان به فروش می‌رسد.

به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه، قیمت هندوانه در تابستان سال گذشته به کیلویی 150 تا 200 تومان هم رسید و امسال هم کم کم ارزان خواهد شد.

حاج‌علیانی دلیل ارزانی هندوانه را فراوانی آن به دلیل شرایط مناسب آب و هوا و بارش‌های خوب عنوان کرد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.