لرستان؛

روزارتش نمایش قدرت و اقتدار نظام است

صبح امروز در 29 فروردین نیرو های مسلح لرستان با حضورنماینده ولی فقیه در لرستان رژه خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسب ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد باگرامیداشت این روز و یادی از شهدای ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران توان دفاعی را ضامن امنیت مردم دانست و گفت: امروز امنیت پایدار در کشور حاکم است.

وی با اشاره به اینکه روز ارتش روز ایستادگی ارتش بر سر آرمان های امام و شهیدان است، تصریح کرد: این روز، روز به نمایش گذاشتن قدرت و اقتدار نظام است.

امام جمعه خرم آباد افزود: امام(ره) در پیام ۲۹ فروردین ماه به ارتش هویت بخشید و روح تازه ای در کالبد ارتش به ثمر نشد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ارتش از آغاز جنگ تحمیلی تا پایان آن در میدان نبرد و در عملیات های گوناگون از خود رشادت و شجاعت نشان داد، تصریح کرد: تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده گواه بر این ادعا است.

فرمانده لشگر ۸۴ پیاده استان لرستان نیز در این مراسم گفت: امروز توانمندی و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باعث شده نه تنها ایران بلکه سایر کشورها نیز در برابر تهدیدها احساس امنیت کنند.

امیر مهدی مددی با اشاره به اینکه تمامی نیرو های مسلح کشور در تامین امنیت کنونی ایران نقش مهمی داشته و دارند افزود: این در حالیست که کشورهای منطقه در ناامنی به سر می برند و پدیده ی شوم تکفیری ها سد راه برقراری امنیت در آنها شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز امنیت پایدار در ایران برقرار است، افزود: امروز ارتش، محبوب مردم کشور است چراکه این ارتش برگرفته از ولایت، دین و مردم است.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: روز ، ارتش ، نمایش ، قدرت ، نظام ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.