طالقانی: دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس در تختی برگزار می شود/ ساعت بازی تغیر می کند

رییس هیات فوتبال استان خوزستان گفت: به طور قطع دیدار 2 تیم استقلال اهواز و پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار می شود اما امکان تغیر ساعت این دیدار وجود دارد.

کاظم طالقانی ، رییس هیات فوتبال استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره ساعت برگزاری دیدار 2 تیم استقلال اهواز و پرسپولیس اظهار کرد: تیم میزبان می بایست درباره تغیر ساعت بازی و محل برگزاری آن تصمیم بگیرد ، استقلال اهواز خواستار برگزاری بازی در ورزشگاه تختی است اما به دلیل مشکلات نور این ورزشگاه به طور قطع مسئولان استقلال اهواز می بایست ساعت برگزاری دیدارشان مقابل پرسپولیس را تغیر دهند اما تا این لحظه هیچ درخواستی را به سازمان لیگ ارسال نکرده اند.
 
وی درباره محل برگزاری این دیدار بیان کرد: قطعا این دیدار در ورزشگاه تختی برگزار می شود زیرا حق طبیعی استقلال اهواز ، استفاده از میزبانی است و تمام تلاشمان را می کنیم تا این دیدار به نحو احسن برگزار شود.

رییس هیات فوتبال استان خوزستان در پایان گفت: ساعت این دیدار را از 18:10 به 17 تغیر می دهیم تا بدون هیچ مشکلی و در رعایت حق کامل 2تیم ، این دیدار برگزار شود که به طور قطع ورزشگاه آن تختی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار