اهواز؛

برگزاری نخستین همایش هسته‌ای در امیدیه

نخستین همایش هسته‌ای امروز در شهرستان شهرستان امیدیه برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نخستین همایش هسته‌ای شهرستان امیدیه با حضور محقق بین‌المللی هسته‌ای، مسئولان محلی، دانش‌آموزان و دبیران صبح امروز در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد و مطالبی پیرامون انرژی هسته‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرید بازدار رئیس پژوهش سرای فرزانگان امیدیه گفت: علوم هسته‌ای و نانو از مهم ترین و کاربردی‌ترین علوم بشر بوده که در سایر زمینه‌ها مورد استفاده قرار گرفته و موجبات پیشرفت و آبادانی خواهد شد.

محمدرضا چمن‌نژادیان رئیس اداره آموزش و پرورش امیدیه اظهار کرد: علوم هسته‌ای فراگیرترین و گسترده‌ترین علوم بشری بوده که توانسته است ضمن مخاطرات و بعضاً سوء استفاده‌هایی که توسط برخی سود جویان جاه‌طلب از این علم صورت گرفته، در بسیاری از موارد موجبات پیشرفت و آسایش مردم شود.

وی به پیشرفت‌های کشورمان در علوم هسته‌ای اشاره کرد و بیان داشت: با ایستادگی ملت شریف ایران و درایت مسئولان نظام و حمایت‌های مقام معظم رهبری توانسته‌ایم استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و علوم هسته‌ای را به جهانیان بقبولانیم و استفاده نوین آن را نیز به‌دست آوریم.

انتهالی پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.