زرينچه :سرمان را بالا می گیریم/ يادمان نرود فينال جام حذفي را داريم

پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت:بهتر است از اين پس با قدرت هر چه بيشتر به كارمان ادامه دهيم

 جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال گفت: بازي خوبي را از هر دو تيم نظاره گر بوديم و با توجه به شرايطي كه هر دو تيم در جدول داشتند نويد يك بازي خوب را مي داد .جا دارد به پرسپولیسی‌ها تبریک بگویم که نشان دادند تیم خوبی هستند و مزد تلاش و زحمات خود را گرفتند .همان طور كه مي دانيم پرسپوليس سخت تلاش كرد تا خود را به بالآي جدول رساند  
 
وی افزود: استقلال شرايط خوبي نداشت اما باید سر ما بالا باشد.درست است ساعت و روزهاي سختي تيم استقلال دارد و از نظر روحي و رواني بايد تقويت شوند و به نظر من هم مسئولان، هم کادرفنی و هم بازیکنان برای خوشحال کردن دل هواداران باید بازی‌ها را با قدرت و به خوبی ادامه دهند. یادمان هم نرود که در فینال جام حذفی هستیم و نباید ناامید باشيم، چون هیچ چیز تمام نشده است و بايد كار را جدي تَر شروع كنيم تا بتوانيم يك جام را به هواداران تقديم كنيم. 
 
زرينچه ادامه داد :البته بايد بگويم تیم بدشانسی هم آورد و شیحی هافبك مراكشي اوایل بازی مصدوم شد که خیلی در بازی تأثیر گذاشت و با بيرون رفتن شيحي مركز زمين ضعف داشت و بعد از آن استقلال ضعف زیادی از خودش نشان داد و این ضعف هم باعث شد این تیم ضربه بخورد.به نظر من تغيير و تحول در كادر فني خوب نيست و اعضاي بايد به همين شكل و با كمي هوشياري بيشتر و قدرتمندانه به كار خود ادامه دهد .بايد در اين بازي هاي باقي مانده سخت تلاش كنيم و دوباره به موفقيت برسيم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه گفته می شود نماد 4 استقلالی ها گرفته شده گفت: آمار تیم ما نسبت به حریف بیشتر است اما ایرادی ندارد ، جذابیت فوتبال به کری خواندن آن خواهد بود. فقط اگر توهینی به شخصی یا باشگاهی صورت نگیرد مشکلی در کری خواندن نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار