رفع افت فشار آب شرب منطقه سروک یاسوج/ تعویض و مرمت 1400 متر خط انتقال آب

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج گفت: با اصلاح و مرمت خط انتقال سروک مشکل افت فشار آب این منطقه برطرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛قاسم قلندری صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه تعمیر خط انتقال آب شرب منطقه سروک یاسوج اظهار کرد: تعمیر خط انتقال آب سروک به منظور تقویت فشار آب این منطقه در روزهای اخیر در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج افزود: در همین راستا بیش از 1400 متر از خط انتقال آب شرب سروک تعویض و مرمت و حدود 700 متر توسعه شبکه در محلات این منطقه انجام شد.

وی  عنوان کرد: با توسعه منطقه سروک و افزایش ساخت و ساز در این  منطقه که جزو روستاهای اقماری شهر یاسوج محسوب می‌شود بخشی از خطوط انتقال آب شرب زیر ساختمان‌ها رفته و مشکلاتی را در تاسیسات آب شرب و مرمت آنها به وجود آورده بود.

مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج گفت: یکی دیگر از مشکلاتی  که در منطقه سروک وجود داشت کاهش فشار آب در برخی از مناطق و محلات این روستا بود که با مرمت و تعویض خط انتقال مشکل کاهش فشار و نوسانات آبی در این منطقه برطرف شد.

قلندری از توسعه بی‌رویه ساخت و سازها در روستاهای اقماری و مزارع کشاورزی اطراف شهر یاسوج به عنوان یکی از  چالش‌های اصلی آب و فاضلاب یاسوج یاد کرد و گفت: بیشتر  این ساخت و سازهای غیر مجاز بر روی خطوط انتقال  آب شهر یاسوج از جمله در مناطق "تنگ کناره" و  روستاهای اقماری یاسوج مانند سروک و سرآبتاوه انجام می گیرد که متاسفانه هزینه‌های سنگینی را برای آب و فاضلاب در بر دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج بیان کرد: این مسئله در دیگر شهرهای استان نیز وجود دارد و لازم است که برای  جلوگیری از این گونه ساخت و سازهای غیر قانونی  و خطر آفرین اقدامی فوری صورت گیرد و مردم از خطراتی که ممکن است در این گونه موارد بوجود می‌آید آگاه شوند.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: افت ، فشار ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.