اختصاصی/

زورگیران 18 ساله شرق تهران با تیر پلیس زمینگیر شدند

دو زورگیر 18 ساله که با تهدید قمه از نوجوانان شرق تهران سرقت می‌کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته ماموران کلانتری نارمک در حین گشت زنی در خیابان‌های محله بودند که نوجوانی به به آنان مراجعه کرد و گفت: لحظاتی پیش دو جوان موتورسوار با تهدید قمه پول ، گوشی و ساعت گران قمیت بنده را سرقت کردند و متواری شدند.

ماموران انتظامی کلانتری سریعا با دریافت مشخصات زورگیران خشن طرح مهار در خیابان‌های اطراف به اجرا در آوردند و موفق شدند کمتر از 30 دقیقه دو متهم را شناسایی و جهت دستگیری آنان وارد عمل شوند.

متهمان با مشاهده ماموران پلیس به طرز جنون‌آمیزی اقدام به فرار کردند و بی‌توجه به فرمان ایست پلیس خیابان‌ها را می‌پیموندند.

سرانجام عوامل کلانتری به ناچار دست به اسلحه بردند و با تیراندازی ترک نشین موتورسیکلت را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار دادند.

سرهنگ محمد جلینی رئیس کلانتری 127 نارمک درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: دو متهم 18 ساله پس از دستگیری و کشف یک قمه به جرایم خود مبنی بر زورگیری از نوجوان شرق تهران اعتراف کردند و یکی از تبهکاران که مجروح شده بود توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است، پرونده متهمان جهت کشف سایر جرایمشان کماکان در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ  قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
چطور اینهمه افغانی تو این مملکت کار پیدا میکنن ولی برای اینا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معلومه اینا کار نمیخوان فقط پول یا مفت میخوان . ضمنا تا دزد شتر مرغ نشدن باید حسابی ادبشون کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
ازماموران محترم پلیس متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
كار و درآمد ندارند بزرگ شده اند بايد كاري بكنند دست به اينكارهاي خلاف ميزنند شيطان آنها را وسوسه ميكند تا براه كج بروند يعني در اين مورد شيطان آنها قوتر از ايمان آنهاست
آخرین اخبار