دیرباز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پرسپولیس سه بر یک برنده بازی است

پیش‌بینی من این است گل اول را استقلال می‌زند و بعد 3 تا گل پشت سر هم گل می‌خورد!

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شهرآورد پرسپولیس و استقلال گفت: به نظر من پرسپولیس 3-1 برنده بازی روز جمعه است. پیش‌بینی من این است گل اول را استقلال می‌زند و بعد  3 تا گل پشت سر هم گل می‌خورد! 

بهترین بازیگر سال 94 تلویزیون، در خصوص خاطرات خود از شهرآوردهای گذشته عنوان کرد: همه دربی‌ها خاطره است. از  هر کدام به نوعی خاطراتی دارم. جذاب‌ترین آن دربی بود که من به همراه  حمید استیلی در شیراز دیدم. زمانی که ایمون زاید 3 تا گل زد، چون حمید نیم فصل اول سرمربی پرسپولیس بود و با شرایط خاصی از تیم جدا شد  و در بازی برگشت زمانی که با هم دربی را تماشا می‌کردیم، فکر نمی‌کردم اینگونه برخورد کند؛ چرا که از پرسپولیس و هوادارش رنجیده بود اما مانند یک پرسپولیسی تمام عیار هیجان داشت و این یکی از خاطرات به یاد ماندنی من است.

بازیگر «پشت بام تهران» در خصوص رفتن به استادیوم بیان کرد: دربی را استادیوم نمی‌روم و البته فعلا برنامه ما برای دیدن بازی با پژمان جمشیدی و سام درخشانی و پژمان بازغی مشخص نشده است.
 
دیرباز خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بازی قشنگی باشد. شرایط جدول حساس است و بازی با احتیاطی از هر دو تیم خواهیم دید؛ چرا که هم امتیاز هستند و با خیال راحت بازی نمی‌کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.