یزد؛

لزوم توجه ويژه به كاهش آسیب‌های اجتماعی

توجه ويژه به كاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار با ابراز رضايت از اقدامات بسيار خوب انجام‌شده برای كاهش آسیب‌های اجتماعی استان ازجمله طلاق در سال گذشته، بر ضرورت اقدام و توجه ويژه به اين مهم در سال جاری نيز تأكيد كرد.

جلسه كارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی استان با حضور معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار، مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اعضای اين كارگروه در سالن شهيد موحدين استانداری برگزار شد.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار در این جلسه با بیان اينكه مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد نظام ،توجه و تأكيدات فراوانی بر مسائل فرهنگی و اجتماعی و اهميت و جايگاه اين مسائل دارند اظهار داشت: در حوزه وزارت كشور نيز ستاد فرهنگی و اجتماعی مديريت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تشکیل‌شده است كه به ‌زودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود.
محمدعلی طالبی ادامه داد: سال جاری سال پركاری از جهت اقدام و رسيدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی است و خوشبختانه طرح‌های مطالعاتي خوبي در اين راستا به همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با همكاری سازمان‌های مردم‌ نهاد و بخش غيردولتی تدوین ‌شده و مرحله اجرايی شدن آن‌ها فرارسيده است.
وی با اشاره به اينكه در سال‌های گذشته‌ نگرانی هايی را در رابطه با افزايش نرخ طلاق در استان داشتيم افزود: خوشبختانه با اقدامات اساسی كه در اين موضوع انجام شد از اين ميزان افزايش نرخ طلاق فاصله گرفته‌ایم.
طالبی تصريح كرد: ضروری است با توجه به شرايط اجتماعی و فرهنگی استان و آسیب‌های اجتماعی كه به علت پديده مهاجرت با آن مواجه هستيم اقدامات اساسی را در حوزه طلاق در دستور كار دستگاه‌های مختلف ازجمله دادگستری، سازمان بهزيستی و كارگروه فرهنگی و اجتماعی استان قرار دهيم.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.