اصفهان؛

برگزاری کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی معدن در کاشان

دهمین دوره کنفرانس دانشجویی مهندسی معدن با حضور دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه و همچنین شرکت مراکزمعدنی و صاحبان صنایع و معادن در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان عضو هیات علمی گروه مهندسی معدن و رییس برگزاری این همایش گفت: کنفرانس های علمی دانشجویی محملی برای محققان و پژوهشگران، به ویژه دانشجویان است تا بتوانند فعالیت ها و یافته های علمی خود را در محلی مناسب، در معرض ارایه و استفاده دیگران قرار دهند.

محمد رضویان با اشاره به شعار تعامل صنعت و دانشگاه، شکوفایی معدن، که برای این کنفرانس انتخاب شده است افزود:هدف از برگزاری این کنفرانس ملی را انتقال تجربیات محققان و پژوهشگران و آشنایی و آگاهی دانشجویان با آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژی های به روز مهندسی معدن و ذکر کرد.

وی تصریح کرد:از زمان فراخوان کنفرانس حدود 100 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی هیات داوران،80 مقاله پذیرفته شد که حدود 36 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه بصورت پوستر در روز برگزاری کنفرانس ارائه خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این همایش تا اول اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت http://10smec.kashanu.ac.ir/fa/congressMembers در این کنفرانس ملی ثبت نام کنند.

دهمین دوره کنفرانس دانشجویی مهندسی معدن در روزهای هفتم ،هشتم و نهم اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار