اصفهان؛

سپاهان نتوانسته حق مطلب را ادا کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: سپاهان با وجود تیم شایسته ای که دارد نتوانسته است در این فصل حق مطلب را ادا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال فردا استقلال اهواز در فولادشهر به رویارویی با سپاهان خواهد رفت.

سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: سپاهان در 15 سال اخیر بسیار خوب ظاهر شده است و باید جایگاه بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه من اگر امکانات سپاهان را داشتم نتایج به مراتب بهتری کسب می‌کردم، افزود: اما همین تیم پرحاشیه ستاره‌های بسیاری داشته و پر از مهره است و در بازی رفت توانست جلوی ما به خوبی بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: سپاهان مقابل استقلال تهران هم که در صدر جدول است، توانست کنترل بازی را در دست بگیرد. همه تلاش ما این است که بتوانیم جلوی خط حمله سپاهان را بگیریم.

وی درباره دلایل مشکلات سپاهان بیان کرد: من در نیم‌فصل با چند بازیکن باتجربه که دنبال امکانات و مسائل مالی بودند به بن‌بست خوردم و باشگاه نمی‌توانست این امکانات را برای آنها فراهم کند و به همین دلیل من از 15 بازیکن حرفه‌ای گذشتم. اما مدیر باشگاه از من حمایت خوبی کرد و امروز با اینکه شرایط خوبی در جدول نداریم اما به خوبی مورد حمایت قرار گرفته‌ایم.

بختیاری زاده در پایان پیرامون جایگاه آینده این تیم در لیگ گفت: بازی های آینده ما مقابل سپاهان، پرسپولیس، تراکتورسازی، فولاد و سایپا است. می توانم بگویم که ما با تیم هایی مثل ایتالیا و برزیل بازی داریم و باید از آبرو و شرف استقلال اهواز دفاع کنیم. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.