اصفهان؛

کاهش 80 در صدی جرایم خشن

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش 80 در صدی جرایم خشن از ابتدای امسال تاکنون در استان اصفهان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سردار عبدالرضا آقاخانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی 3 هزار و 500 شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر به جامعه تقدیم کرده است گفت: سال جدید را با اهدای خون شهید قضاوی در مبارزه با مواد مخدر آغاز کردیم.

وی در ادامه به کاهش برخی از جرایم در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در نوروز 95 کاهش 40 درصدی جرایم مهم همچون قتل ، 43درصد نزاع های فردی، 84درصد نزاع های دسته جمعی و 70درصد مفاسد اجتماعی را شاهد بوده ایم که این آمار نشان از روحیه همدلی در بین شهروندان بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شاخص کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال 95 تا کنون 90درصد اعلام شده عنوان کرد: در ایام نوروز مجموع تصادفات منجر به فوت جاده های شهری وبرون شهری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد کاهش داشته است.

آقاخانی افزود: مبارزه با کالای قاچاق باید از نقطه مبدا آغاز شود و توجه به گلوگاهها و پاکسازی محلات از وجود مزاحمین از الویت های نیروی انتظامی در سال جدید است و برخورد جدی با نافیان قانون انجام خواهد شد.

وی در پایان خواستار تعامل هر چه بیشتر سازمان های مرتبط مبارزه با جرایم خشن همچون شهرداری و راهداری برای حل معضلات درون و برون شهری استان شد. 




انتهای ییام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.