حضور نیمار در تیم ملی برزیل همچنان نامعلوم

دونگا اسامی 23 بازیکن تیم خود برای رقابت های کوپا آمه ریکا را کمتر ازیک ماه دیگر اعلام خواهد کرد.

جدایی نیمار از بارسلونابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اسامی بازیکنان تیم ملی برزیل در تاریخ 5 می اعلام خواهد شد و حضور نیمار در ترکیب این تیم همچنان در هاله ای از ابهام است. 

حضور این ستاره برزیلی به بزرگترین چالش پیش روی تیم ملی کشور برزیل تبدیل شده است. حضور ستاره 24 ساله برزیلی در بازی های المپیک ریو در ماه آگوست به طور رسمی تایید شده و فدراسیون فوتبال برزیل نیز نامه ای رسمی را تحت عنوان درخواست برای حضور نیمار در مسابقات کوپا آمه ریکا به باشگاه بارسلونا ارسال کرده است، اما باشگاه اسپانیایی تمایلی به حضور این بازیکن در رقابتهای بین المللی گوناگون ندارد. 

باشگاه ها باید بازیکنان خود را برای رقابت های کوپا آمه ریکا به تیم های ملی تحویل دهند، اما متعهد به انجام چنین کاری برای مسابقات فوتبال المپیک نخواهند بود. 

برزیلی ها که میزبان بازی های المپیک 2016 هستند، از پایان بخشیدن به انتظار طولانی خود برای کسب مدال طلای المپیک ناامید هستند. افتخاری که شایستگی دستیابی به آن را دارند و همچنان جای خالی نشان طلا در کنار قهرمانی در 5 دوره جام جهانی احساس می شود. 

قهرمان 8 دوره کوپا آمه ریکا رقابت های خود را با بازی در برابر اکوادور آغاز می کنند و پس از آن با تیم های هائیتی و پرو روبه رو خواهند شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
نیمار غلط میکنه
آخرین اخبار