مهار آتش سوزی فروشگاه زنجیره ای+تصاویر

آتش سوزی در فروشگاه زنجیره ای با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درپی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 27 و 98 را ساعت 19:43 شب گذشته به بزرگراه شهید باکری(مسیر شمال به جنوب) اعزام كرد.

مهار آتش سوزی فروشگاه زنجیره ای

سعید علیزاده مدیر منطقه یک عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: قسمت سقف کاذب و پشت بام یک فروشگاه زنجیره ای دچار آتش سوزی شده و آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر این فروشگاه بود.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از نردبان دستی، خاموش کننده های دستی و لوله های آبرسانی آتش سوزی سقف کاذب را مهار و کاملاً خاموش کردند.

مهار آتش سوزی فروشگاه زنجیره ای

مهار آتش سوزی فروشگاه زنجیره ای

این مدیر منطقه تصریح کرد: همزمان گروه دوم نیروهای عملیاتی خود را به پشت بام این فروشگاه رساندند و با استفاده از تجهیزات و لوله های آبرسانی آتش سوزی را خاموش کردند.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مدیریت فروشگاه به مأموریت خود پایان دادند.

مهار آتش سوزی فروشگاه زنجیره ای

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار