سی ان بی سی: مشاغل هم‌نام با "ترامپ" در تیررس رای دهندگان آمریکایی

فروشگاه و بنگاه‌های تجاری بسیاری در آمریکا با نام "ترامپ" مشغول به فعالیت هستند که در جریان مبارزات انتخاباتی این کشور مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان بی سی؛ داشتن نام "ترامپ" در آمریکا این روزها بسیار چالش‌برانگیز شده است. فروشگاه‌ها و بنگاه‌های تجاری در آمریکا با نام تجاری "ترامپ" مشغول به فعالیت هستند که قرار گرفتن در کوران مبارزات انتخابات ریاست جمهوری 2016، آنها را نیز درگیر خود کرده است.

سی ان بی سی: مشاغل هم‌نام با

مغازه فروش سیگار و تنباکو ترامپ در کالیفرنیا، آژانس مسافرتی ترامپ در نیویورک، موسسه امور کفن و دفن ترامپ در نبراسکا و طب سوزنی ترامپ در کانزاس نمونه‌هایی از فراگیری نام ترامپ در مشاغل و حرفه‌های مختلف است.

هیچکدام از این فروشگاه‌ها و یا دفاتر خدماتی ارتباطی با "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ندارند. برخی از آنها نام فامیل "ترامپ" داشتند و از آن برای فروشگاهشان استفاده کردند و برخی دیگر بر حسب تصادف سالها پیش این نام را برگزیدند. با توجه به اظهار نظرات جنجالی ترامپ درمورد مهاجرت، زنان، جنگ هسته‌ای و قانون سقط جنین، معمولا موافقان و مخالفان وی به فروشگاه‌هایی که نام "ترامپ" دارند یا حمله‌ور می‌شوند و یا با انتشار سخنان حمایتی صفحات اینترنتی این فروشگاه‌ها را لبریز از پیام می‌کنند.

"محمد یوسف،" یک مهاجر افغان است که 10 سال پیش نام "ترامپ" را برای مغازه فروش سیگار و تنباکوی خود برگزید. او درباره انتخاب این نام گفت: زمانیکه مغازه را افتتاح کردم "دونالد ترامپ" یکی از ثروتمندان سرشناس آمریکا بود و من هم تصور می‌کردم اگر هم نام او شوم، بهره‌ای از شانس و اقبال ترامپ در موفقیت‌های اقتصادی می‌برم.

دیگر صاحبان بنگاه‌های تجاری که نام "ترامپ" دارند نیز اعلام کردند فعالیت‌های انتخاباتی "دونالد ترامپ" تاثیری در رونق گرفتن کسب و کار ما نداشته است، فقط گاهی با سیل پیام‌های موافق یا مخالف وی در صفحات اینترنتی خود مواجه می‌شویم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار