ارومیه؛

مجموعه وزارت کشور با درایت و بی طرفی کامل موجبات برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط سیاسی را در جامعه فرآهم ساخت

استاندار آذربایجان غربی گفت: مجموعه وزارت کشور با درایت و بی طرفی کامل موجبات برگزاری انتخابات با شور و نشاط سیاسی وصف ناپذیری در جامعه را رقم زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مهندس سعادت در همایش آموزشی و توجیهی فرمانداران و بخشداران استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ویژه مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور فرمانداران و بخشداران استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره این که این دوره از انتخابات از ویژگی های خاصی برخوردار بود گفت: مجموعه وزارت کشور با رفتار های عالمانه و بی طرفی کامل نسبت به جریان های سیاسی شرکت کننده در انتخابات توانست آرامش و نشاط بسیار خوبی را در کل کشور ایجاد کند.

سعادت افزود: وزارت کشور در این دور از انتخابات از مواضع خود در برگزاری انتخابات تمام قد دفاع کرد و نیز با سیاست گذاری، برنامه ریزی های صحیح و تعامل بسیار خوب با شورای نگهبان تنش های به وجود آمده را بر طرف کرد و موجب شد تا آرامش و نشاط سیاسی خاصی جامعه را فرا گیرد.

مقام عالی استان با اشاره به شرایط خاصی که آذربایجان غربی در برگزاری این انتخابات نسبت به سایر استان داشت، گفت: در این استان گروه های پان ترکی و پان کردی در برخی از حوزه های انتخابیه انتخابات را تحریم کرده بودند ولی مردم غیور آذربایجان غربی خط و مش خود را از ضد انقلاب نمی گیریند و به حرف های آنان اعتنا نمی کنند و این یک دستاورد مهم است.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نتیجه دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گفت: با توجه به نتیجه انتخابات در دور اول، برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان کار سختی داریم و بایستی با حساسیت ویژه و بی طرفی کامل این انتخابات را برگزار کنیم.

وی با اشاره به ابطال انتخابات در گذشته به خاطر نرسیدن صندوق های اخذ رأی به شعبه هایی که در مکان های صعب العبور بودند، گفت: علارغم تمام محدویت ها، نبود اعتبارات کافی و با توجه به شرایط جوی که در برخی نقاط استان شاهد بارش برف بودیم، صندوق های و تعرفه ها به تمام شعبه های اخذ رأی در زمان مقرر ارسال و رأی گیری در انجا انجام شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.