روز بازی با پدیده چند ساعت در ترافیک بودم

حسینی : صعود ایران به فراهم شدن امکانات بستگی دارد

مدافع ملی پوشان تیم نفت تهران درباره قرعه کشی مقدماتی جام جهانی روسیه و مشکلات خود در جمع زردپوشان پایتخت به اظهار نظر پرداخت.

سید جلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: با توجه به شایستگی تیم های حاضر در این مرحله تفاوتی نمی کرد با چه حریفانی هم گروه شویم. باید بگویم حریفان ما در این گروه با سرمایه گذاری از هر لحاظ خود را برای حضور قدرتمندانه در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، آماده می کنند.

وی افزود : تیم ملی ایران علی رغم کسب نتایج خوب در مرحله نخست جام جهانی با مشکلات زیادی به مرحله نهایی راه یافت. مشکلاتی که چندین سال است با آن ها دست به گریبان هستیم.

سید جلال درباره شانس صعود ایران به جام جهانی، گفت : صعود ما به شرایط کاری خودمان بستگی دارد. بازیکنان و کادرفنی تیم ملی برای رسیدن به موفقیت نیاز به امکانات دارند. تیمی مثل قطر با هزینه ای سرسام آور در هر نقطه از دنیا که بخواهد با امکانات فوق العاده حرفه ای، اردو برگزار می کند. آن ها به راحتی با تیم های صاحب سبک دنیا بازی دوستانه برگزار می کنند. کره جنوبی، ازبکستان و چین نیز همین وضعیت را دارند.

وی ادامه داد: حتی سوریه با وجود جنگ زدگی خیلی راحت به اردوهای خارجی می رود.  تنها تیم این گروه که با مشکلات سخت افزاری مواجه شده، ایران است. ما نه تنها نمی توانیم در بازی های تدارکاتی مناسب به میدان رویم، بلکه در بحث زمین تمرین نیز مشکلات متعددی داریم.

حسینی با اشاره به اهمیت نخستین دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، بیان کرد: نخستین بازی با قطر به نوعی، مهم ترین دیدار مرحله گروهی است. هر تیمی بخواهد در آن بازی به پیروزی برسد، باید با انجام چند دیدار تدارکاتی مناسب ، استرس های بازی اول را کم کرده و به بهترین شکل آماده شود. با تدابیر کی روش تیم ملی جوان شده و این جوانان برای هماهنگی به بازی های دوستانه زیادی نیاز دارند. در این بازی ها، آمادگی و هماهنگی بازیکنان افزایش یافته و آن ها اعتماد به نفس لازم را به دست می آورند.

مدافع با تجربه تیم ملی در ادامه ضمن اشاره به حضور حریفانی با سبک  بازی مختلف در گروه  ایران گفت: در این گروه تیم هایی سرعتی، تکنیکی و قدرتی حضور دارند. به دلیل هم گروهی با کره جنوبی، ازبکستان و قطر در دوره قبل از قدرت آن ها تا حدودی شناخت داریم. کره جنوبی یکی از قدرت های کهن فوتبال آسیا است که حتی برای تیم های بزرگ جهان مشکل ساز می شود.

وی افزود: قطر با حدود 18 بازیکن خارجی به این مرحله آمده و به نوعی منتخب جهان است. چین با سرمایه گذاری در سطح باشگاهی به قدرت لازم برای مقابله با مدعیان آسیایی رسیده و بازیکنان این تیم تجارب خوبی از بازی کنار ستارگان جهان فوتبال دارند. به طور حتم یکی از سخت ترین حریفان ما همین چینی ها هستند.

سید جلال درباره سوریه دیگر حریف ایران، اظهار کرد: شاید مردم ما شناخت چندانی از فوتبال سوریه نداشته باشند اما بازیکنان این تیم نسبت به خیلی از تیم های عربی، از توان فیزیکی بیشتری برخوردارند.

آن ها حرفه ای، هماهنگ و با کار گروهی بازی می کنند. سوریه در دیدارهای گذشته برای تیم ملی مشکل درست کرده است.

مدافع نفت تهران درباره احتمال نرفتن به اهواز با زردپوشان پایتخت، برای بازی مقابل استقلال خوزستان، گفت: حداقل رسانه ها معرفت دارند که از من در این باره سوال کنند اما برخی مسئولان باشگاه هیچ توجهی به وضعیت بازیکنان ندارند. شاید مردم فوتبالدوست بگویند مگر می شود که بازیکن یک تیم لیگ برتری نخواهد برای تیمش بازی کند اما حتما می دانید تیم ما به دلیل مشکلات مالی اردوی پیش بازی برگزار نمی کند. در روز بازی با پدیده برای  رفتن به تهرانسر و اضافه شدن به سایر بازیکنان یک ساعت و نیم در ترافیک بودم و وقتی به تهرانسر رسیدم پاهایم خشک شده بود. انقدر اعصابم خرد شده بود که در روز بازی ناهار نخوردم. آیا این شرایط در یک تیم آماتوری وجود دارد که با بازیکنان نفت این گونه برخورد می شود. اگر یکی از بازیکنان نفت با این وضعیت مصدوم شود و فوتبالش از بین برود چه کسی پاسخگو است؟ به همین دلیل خیلی ناراحتم و ناراحتی خود را به کادرفنی انتقال دادم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران درباره این که شاگردان علیرضا منصوریان با پیروزی مقابل استقلال خوزستان،گامی بلند در راه قهرمانی بر می دارند بیان کرد: با این وضعیت اسفناک نمی توانیم همه تیم ها را برده و خوب بازی کنیم. در دیدار با استقلال خوزستان علی عزتی،سیامک کوروشیو ارسلان مطهری سه بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نداریم. به نظر من غیبت این سه بازیکن کمر نفت را می شکند. استقلال خوزستان 25 هفته در بین تیم های صدرنشین بوده  و برای حریفان خود مشکل درست کرده است. بنابراین صحبت از قهرمانی مقابل شاگردان ویسی چندان درست نیست. با وجود تمام این مشکلات امروز با علی رضا منصوریان صحبت کردم و به احتمال فراوان نفت را در سفر به اهواز همراهی می کنم.

 در خصوص قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: با توجه به شایستگی تیم های حاضر در این مرحله تفاوتی نمی کرد با چه حریفانی هم گروه شویم. باید بگویم حریفان ما در این گروه با سرمایه گذاری از هر لحاظ خود را برای حضور قدرتمندانه در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، آماده می کنند.

وی افزود : تیم ملی ایران علی رغم کسب نتایج خوب در مرحله نخست جام جهانی با مشکلات زیادی به مرحله نهایی راه یافت. مشکلاتی که چندین سال است با آن ها دست به گریبان هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار