قزوين؛

بازديد نماینده ولی فقیه در استان از مدرسه علمیه صالحیه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از بخش های مختلف مدرسه علمیه صالحیه بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام و المسلمين در اين بازديد با اشاره به  بازسازی و مرمت مدرسه صالحیه گفت : زمانی راه اندازی این مجموعه ی ارزشمند و با برکت برای ما آرزو بود، اما  مدیران فعلی به کارها سرعت بخشیده اند.

وی افزود: در جلساتی که در گذشته در مورد راه اندازی مدرسه صالحیه با مسئولان داشتیم، تأکید کردم که حضور طلبه‌ها مایه برکت است و استقرار آن ها به بازسازی کامل این مجموعه سرعت خواهد بخشید و امروز شاهد هستیم که این اتفاق افتاده است.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد حوزه های علمیه، تأکید کرد: حوزه های انقلابی مورد تأکید رهبری است و باید تلاش کنیم تا روح انقلابی در مدارس علمیه بیش از پیش تبیین و ترویج شود.

 مدیر مدرسه صالحیه قزوین هم در ابتدای این دیدار گفت:70طلبه در مدرسه صالحیه مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام میثم درگاهی همچنين از  راه اندازی 10 حجره جديد در اين مدرسه از اول مرداد خبر داد و گفت : اين تعداد حجره شرایط جذب 40 طلبه را به وجود آمده است.


مدیر مدرسه صالحیه قزوین ادامه داد: با  تأمین اعتبار فاز بعدی این مجموعه را می توانیم راه اندازی کنیم که در آن 20 حجره به بهره برداری خواهد رسید و توانایی تحصیل 80 طلبه دیگر نیز فراهم می شود.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.