کوثری در تذکر شفاهی؛

سهامداران "شاندیز" منتظر تصمیم قاطع از سوی دستگاه‌های دولتی هستند

نماینده تهران گفت: متاسفانه مشکلات پدیده شاندیز همچنان پابرجاست و سهامداران منتظر تصمیم قاطع از سوی دستگاه‌های دولتی‌اند.

سهامداران

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس  گفت: متاسفانه مشکلات پدیده شاندیز همچنان پابرجاست و این درحالی است که سهامداران این مجموعه منتظر یک تصمیم قاطع از سوی دستگاه‌های دولتی هستند.

وی افزود: همچنین دولتی ها گفته‌اند که یک هیئت منصفه‌ای برای بررسی مشکلات پدیده شاندیز انتخاب شده‌ است اما این جای سوال دارد که اگر این موسسه برای یک سرمایه‌گذار بزرگ بود باز هم مسئولین اینطور برخورد می‌کردند؟

کوثری در ادامه طی تذکر دیگری به وزیر ورزش و جوانان گفت: کشور عربستان اعلام کرده که ایران کشوری ناامن است و در پی آن این موضوع را به فدراسیون آسیایی کشانده است که متاسفانه ایران هم این موضوع را قبول کرده است.

وی خطاب به حسن روحانی بیان داشت: برادر عزیز جناب آقای روحانی شما که وانمود می‌کردید باید عزت را به ملت ایران به ارمغان بیاورید این حرکت چه مفهومی از عزت دارد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: آقای روحانی اینکه شما قبول کردید تیم ملی در کشور ثالثی با عربستان مسابقه فوتبال داشته باشد، این موضوع در راستای عزتمندی کشور نیست و شما با این حرکت به نوعی تایید کرده‌اید که ایران ناامن است در صورتی که ایران بالاترین امنیت را برای خودش ایجاد کرده است.

کوثری در ادامه به موضوع برجام هم اشاره داشت و گفت: قول‌هایی که مبنی بر برجام داده شده بود عملیاتی نشد.

وی خطاب به دولت گفت: چرا ما باید اینقدر صریح بیاییم و تعهدات خود را عملیاتی کنیم و در مقابل طرف مقابل نه تنها به تعهدات خود عمل نکند که حتی در مقام عمل طلبکار هم باشد.

نماینده مردم تهران در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر عکس‌العمل قاطعی در برابر بدعهدی غربی‌ها در برجام از سوی دولت مشاهده نمی‌شود.

وی در پایان گفت: آقای روحانی ! فکری کنید تا مردم حداقل حرف شما را بخوانند و حرفتان خریدار داشته باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، پدیده شاندیز ، تذکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار