کری خوانی استرالیا با فراموشی حماسه ملبورن

از آنجایی که فوتبال آسیا در کانون توجه همه رسانه ها و مطبوعات بین المللی قرار گرفته است، اظهار نظرها و کری خوانی های سرمربیان و بازیکنان جالب توجه است!

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی کانگوروها اعلام کرده است که تیم او یکی از بزرگترین تیم های دنیاست! این در حالی است که ترس آنها از رویارویی با حریفان سرسخت آسیایی از جمله ایران کاملا آشکار شده است. 

با این وجود سرمربی استرالیا ادعا می کند که همه تیم ها دعا می کنند با استرالیا رو به رو نشوند! 

استرالیایی ها این اعتماد به نفس کاذب را مدیون جدیدترین رده بندی اعلام شده از سوی فیفا هستند، زیرا موجب شد آنها به عنوان دومین تیم برتر آسیا شناخته شوند و در دام ستاره های رده نخست ایرانی گرفتار نشوند. 

پوستکوگلو معتقد است که هیچ اهمیتی ندارد با چه تیم هایی هم گروه شوند، چرا که آنها برای جام جهانی آرزوهایی بزرگ در سر دارند و تنها صعود به دور بعد برای آنها ارزشی ندارد. به همین علت هیچ اضطرابی برای قرعه کشی امروز ندارند. 

وی اطمینان دارد که پیروزی های پرگل آنها در بازی های تدارکاتی ماه گذشته نشانه ای از قدرت بی مانند آنهاست. 

او در ادامه عنوان کرد: فکر نمی کنم که هیچ تیمی دوست داشته باشد با ما هم گروه شود. در حالی که برای همه تیم ها احترام قائل هستیم، اما اطمینان دارم که سایر تیم ها امیدوارند که به قرعه ما نخورند.

 سال گذشته ما در بازی های خانگی بسیار قدرتمند ظاهر شده ایم. از نظر ما تنها صعود مهم نیست، چرا که رویارویی با بهترین ها بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۹۵
حالا دوتابازی روبردن
آخرین اخبار