بازگشت پدیده به تمرینات نفت/مطهری مقابل صدرنشین به میدان می رود؟

مهاجم جوان تیم نفت تهران پس از یک ماه غیبت از امروز در تمرینات این تیم شرکت می کند.

بازگشت پدیده به تمرینات نفت/مطهری مقابل صدرنشین به میدان می رود؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرارسلان مطهری مهاجم تیم نفت تهران که به دلیل مشکلات مالی از 26 اسفند سال 94 حاضر به شرکت در تمرینات زردپوشان پایتخت نشده بود، پس از صحبت با علیرضا منصوریان از امروز در تمرین نفتی ها حضور می یابد.
 
رحیم ایرانیان سرپرست تیم نفت ضمن تایید این خبر اظهار داشت: ارسلان مطهری در روزهای اخیر جلسه ای را با علیرضا منصوریان برگزار کرد. سرمربی ما به مطهری گفت که مشکل مالی برای تمام اعضای تیم وجود دارد اما راه حل این مشکل شرکت نکردن در تمرینات نیست.

ارسلان نیز ضمن عذرخواهی از کادر فنی قبول کرد تا از امروز در تمرینات ما حاضر شود تا پس از فروش باشگاه و تلاش مسئولان مشکل مالی وی نیز مانند سایر اعضای تیم نفت حل شود.
 
وی درباره احتمال بازی کردن مطهری مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: ابتدا باید ارسلان در تمرین امروز حاضر شود تا پس از تایید وضعیت بدنی وی و تشخیص کادر فنی احتمال بازی کردن وی مقابل استقلال خوزستان مشخص شود، در صورتی که وی وضعیت بدنی مناسبی داشته باشد و کادر فنی تشخیص دهد از مطهری مقابل صدرنشین لیگ استفاده کند، مشکلی برای بازی کردن مهاجم جوان ما در دیدار پنج شنبه وجود ندارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: پدیده ، مطهری ، منصوریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار