دختران تكواندوكار عازم فيليپين شدند

تيم‌ملی زنان كشورمان با تركيب عليزاده و خدابنده برای كسب سهميه المپيک ريو 2016، امروز صبح 24 فروردین عازم فيليپين شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات كسب سهميه المپيك در قاره آسيا طی روزهای 28 و 29 فروردين‌ماه به ميزبانی شهر «مانيلا» فيليپين و در سالن «گرندبالروم» با حضور 96 تكواندوكار برگزار مي شود و كيميا عليزاده در وزن 57- كيلوگرم و اكرم خدابنده در وزن 67+ كيلوگرم هوگوپوشان كشورمان هستند كه برای كسب دو سهميه المپيك ريو به مصاف حريفانشان مي‌روند.

در اين مسابقات تكواندوكارانی كه موفق به كسب مدال «طلا و نقره» شوند، جواز حضور در بازيهاي المپيك ريو 2016 را بدست مي‌آورند.

برهمین اساس ملي پوشان كشورمان،روز گذشته (دوشنبه) آخرين مرحله تمرين خود را انجام دادند و صبح امروز (سه شنبه) ساعت تهران را به مقصد «دوحه» قطر ترك و از آن‌جا به شهر«مانيلا» فيليپين خواهند رفت.

براساس برنامه اعلام شده، در اولين روز اين رقابت‌ها (شنبه - 28 فروردين‌ماه) «اكرم خدابنده» در وزن چهارم المپيكي زنان به مصاف رقبايش خواهد رفت و در روز دوم اين پيكارها (يكشنبه 29 فروردين‌ماه)، «كيميا عليزاده» در وزن دوم المپيكي، نماينده كشورمان است.

در وزن 67+ كيلوگرم، 5 ورزشكار حضور دارند كه تكواندوكاران تاجيكستان، فيليپين، نپال و كامبوج رقباي اكرم خدابنده هستند و در وزن 57- كيلوگرم، بغير از كيميا عليزاده، 9 هوگوپوش از كشورهاي كامبوج، هند، نپال، افغانستان، مالزي، فيليپين، تايلند، اندونزي و عمان براي سهميه المپيك ريو تلاش خواهند كرد.

هدايت تيم ملي تكواندوی زنان كشورمان در اين رقابت‌ها برعهده «مينو مداح» بعنوان سرمربی و «مهرو كمراني» بعنوان مربی است.

گفتنی است: تيم‌ملي تكواندوي كشورمان در گروه مردان از طريق رنكينگ سيستم كه هوگوپوشان اول تا ششم رنكينگ موفق به كسب سهميه المپيك ريو مي‌شدند، توسط فرزان عاشورزاده در وزن 58- كيلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- كيلوگرم و سجاد مرداني در وزن 80+ كيلوگرم، سهميه المپيك ريو را كسب كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار